کد خبر 641830
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

فرماندار شمیرانات گفت: برای مبارزه با تولیدکنندگان گیاهان مخدری، پایگاه یکم شمیرانات از طریق گزارش های مردمی، منابع خبری و بررسی های میدانی به طور مداوم مناطق مورد نظر را رصد می کند.

به گزارش مشرق، عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات، با بیان اینکه با تولیدکنندگان گونه های گیاهی مواد مخدر با قاطعیت برخورد می شود، اظهار داشت: 2 تولید کننده مواد مخدر گیاهی گراس در لواسان که اقدام به کشت این گیاه کرده بودند از سوی نیروهای امنیتی پایگاه یکم مبارزه با مواد مخدر فاتب(شمیرانات) کشف و دستگیر شدند.
 
وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با تولیدکنندگان گیاهان مخدری، پایگاه یکم شمیرانات از طریق گزارش های مردمی، منابع خبری و بررسی های میدانی به طور مداوم مناطق مورد نظر را رصد می کند.
 
خانمحمدی ادامه داد: در سال جاری با هماهنگی نیروی انتظامی شمیرانات در طی 2 هفته اخیر 122 کیلوگرم تریاک کشف و 4 نفر از عناصر قاچاق چی به دام افتادند.
 
فرماندار شمیرانات در پایان گفت: از سوی دیگر با دستگیری 500 قاچاقچی در یک مرحله، 300 کیلو گرم مواد مخدر از سوی پلیس پایگاه یکم مبارزه با مواد مخدر فاتب کشف شد که این اقدامات در دوره های مختلف ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس