کد خبر 641295
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

اگر شهروندی بر حسب تصادف یا اجبار در یکی از شبهای تهران مجبور به عبور از این منطقه شمالی تهران شود، باید دنیایی از ترس و وحشت را برای ساعاتی تجربه کند و «پی» عبور از میان انبوه معتادانی را که برخی از آنها مسلح هستند، به تن بمالد ...

به گزارش مشرق، چند سالیست که با رسانه‌ای شدن آنچه در محله هرندی تهران می‌گذرد، به‌محض شنیدن اخبار مربوط به تجمع معتادان متجاهر در تهران به یاد محله هرندی می‌افتیم و تصور می‌کنیم تنها محله و منطقه تهران که سالها پاتوق امنی برای معتادان پرخطر تهرانی بوده و هست، محله هرندی در جنوب تهران است اما با گشت و گذاری در سطح شهر تهران و حتی در مناطق شمالی و مرفه‌نشین این شهر نیز، صحنه‌ها و واقعیت‌های تلخ آشکاری را خواهیم دید.
 
یکی از این مناطق که مدت‌هاست به «بهشتی» برای تجمع معتادان متجاهر و حتی مسلح تبدیل شده است، اتوبان چمران در قسمت پایین و بالای تقاطع همت و ضلع جنوبی مجتمع آتیه‌سازان است؛ اگر در هنگام رانندگی در اتوبان چمران به‌سمت شمال و در حوالی مجتمع آتیه‌سازان، نیم‌نگاهی به مناطق خالی و حاشیه‌ای دو طرف این بزرگراه داشته باشیم، انبوهی از معتادان متجاهر را خواهیم دید که در آسایش و آسودگی خاطر کامل در حال استعمال مواد مخدر، خرید و فروش و یا در حالت خماری هستند؛ معتادانی که ظاهراً مناطق جنوب شهر تهران مانند شوش و هرندی، چندان به مذاق آنها خوش نیامده و بیشتر دوست دارند مصرف و خرید و فروش مواد افیونی را در مناطق شمالی تهران تجربه کنند.
 
در این میان علاوه بر چهره زشت و نازیبایی که این معتادان متجاهر به این منطقه از تهران داده‌اند، نباید از تبعات امنیتی این مسئله برای شهروندان تهرانی در این منطقه گذشت چرا که به‌فرض اگر شهروندی بر حسب تصادف یا اجبار در یکی از شبهای تهران مجبور به عبور از این منطقه شود، باید دنیایی از ترس و وحشت را برای ساعاتی تجربه کند و «پی» عبور از میان انبوه معتادانی را که حتی برخی از آنها انواع اسلحه‌های سرد و گرم را با خود حمل می‌کنند، به تن بمالد و البته اگر از این منطقه جان به سلامت به در برد، باید شکرگزار حضرت حق باشد!
 
ناگفته نماند که پلیس پایتخت، بارها با غافلگیر کردن معتادان این منطقه، اقدام به پاکسازی حاشیه بزرگراه چمران در این حوالی کرده است اما ظاهراً آب و هوای این منطقه از تهران، خیلی به ذائقه معتادان خوش آمده است که حاضر به دست کشیدن از این خطه دوست‌داشتی و امن خود نشده‌اند.
 
در ادامه تصاویر این منطقه و جولان آزادانه معتادان زن و مرد متجاهر آمده است:
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام. برخی دستگاه ها طوری رفتار میکنند که گویی برای مبارزه با مواد مخدر عزم چندانی ندارند. نگذاریم زحمت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و خون شهدای این راه هدر رود.
  • امانی ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    چشم نیروی انتظامی روشن البته از سایر ارگانهای ذیربط نیز باید گله کرد
  • رضا ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    چرا یه شهر واسه اینطور آدما ساخته نمیشه بعد همشون از سراسر کشور منتقل کنن اونجا هر غلطی دلشون خواست بکنن اینا که ترک بکن نیستن یه عده دیگر آلوده میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس