رئیس شورای شهر تهران گفت: آمریکا یکی از بزرگترین دزدهایی بود که اموال مردم را غارت کرد و همچنان نیز می‌دزدد اما امروز برخی‌ها هنوز به این کشور لبخند می‌زنند.

به گزارش مشرق، مهدی چمران شامگاه امروز در یادواره شهدای مسجد امیرالمؤمنین(ع) در همدان با بیان اینکه شهدای ما با شهدای اسلام و کربلا عجین هستند، اظهار کرد: امام حسین(ع) قیام کردند تا انحراف امت را اصلاح و اعلام کنند یزید و یزیدیان از اسلام و امت اسلام نیستند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: عاقبت کسانی که از دین خدا روی برمی‌گردانند در تاریخ عاشورا مشخص است، اما چون راه حسین(ع) و اصحابش،‌ راه خدا بود، در تاریخ ماندگار ماند.

وی با تأکید بر اینکه اگر اهل بیت(ع) نبودند چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند، بیان کرد: یزیدیان می‌خواستند با شهادت نوه پیامبر و اصحابش، اسلام را به تاریخ بسپارند اما شهادت امام حسین(ع) باعث زنده ماندن اسلام شد.

وی با بیان اینکه ما انقلابمان را با نام امام حسین(ع) آغاز کرده‌ایم و تا امروز نیز با راه و یاد او انقلاب را پیش برده‌ایم، افزود: قبل از انقلاب کشورهای متعددی در اوضاع داخلی، مالی و تصمیمات مهم ایران دخالت داشتند به طوری که آمریکا یکی از بزرگترین دزدهایی بود که اموال مردم را غارت کرد و همچنان نیز می‌دزدد که امروز برخی به این کشور هنوز لبخند می‌زنند.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: کمی به عقب برگردیم و قبل از انقلاب را ببینیم می فهمیم که چه غارتی از این کشور می‌شد، بنابراین قدر این انقلاب و حرکت رهبر کبیر انقلاب امام(ره) را بهتر خواهیم فهمید.

وی با بیان اینکه تأسی از قیام عاشورا باعث شد در هشت سال دفاع مقدس پیروز شویم، تصریح کرد: تنها ما نبودیم که این راه را انتخاب کردیم، بلکه حزب‌الله لبنان نیز این راه را انتخاب کرد.

چمران با بیان اینکه وقتی فلسطینی ها نیز راه امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی را انتخاب کردند در نبردهای مختلف پیروز شدند، افزود: اینها تاریخ و نوشته نیست، بلکه با چشم دیده ایم.

وی گفت: فلسفه پیروزی ما اعتقادات ماست و دشمنان نیز به دنبال از بین بردن آن هستند وگرنه انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نبود، حتی خودشان هم این موضوع را می‌دانند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه زمانی پیروز می‌شویم که راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم، اظهار کرد: آن‌ها با مکتب اسلام مشکل دارند و به دنبال گرفتن آن از ما هستند.

وی با بیان اینکه امروز سعودی‌‌های بی‌غیرت بر سر شیعیان و مسلمانان بمب می‌ریزند، افزود: باید به این وضعیت خون گریه کرد؛ این کار همان اتفاقی بوده که آمریکا بر سر ویتنام آورد و امروز هم درگیر آن جنگ است.

چمران با بیان اینکه امروز حاکمان خائن برخی کشورهای مسلمان در حال کمک به داعش هستند، اظهار کرد: باید بیداری اسلامی با قدرت پیگیری شده و ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ما باید در همه موضوعات پیشرفت کرده و خودکفا شویم تا قدرتمند شویم، اظهار کرد: تحقق این مهم در صورتی است که راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در ابتدای جنگ تحمیلی، تمام امکانات کشور رو به اتمام بود که سوریه به کمک ما آمد و با یک نامه در اولین مرحله یک هزار کلاشینکف و 100 آر.پی.جی 7 برای ما ارسال شد، گفت: خوشبختانه به حدی از قدرت رسیده‌ایم که امروز تمام تجهیزات نظامی مورد نیاز را خودمان می‌سازیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس