رئیس رسانه ملی افشاگری اهداف پشت‌پرده شبکه‌های مروج شیعه انگلیسی و اسلام امریکایی را از برنامه‌های صداوسیما برشمرد و گفت: شبکه‌های ملی، استانی و برون‌مرزی باید با برنامه‌سازی عمیق و هوشمندانه به معرفی اسلام واقعی و تحکیم وحدت بین امت اسلام اهتمام ورزند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی عسکری در این دیدار با اشاره به برنامه امریکا برای ایجاد اختلاف و فتنه بین مسلمانان و سپس درگیری‌های خونین برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان گفت و افزود: امریکا در چارچوب همین سیاست داعش را ایجاد کرد تا شیعه و سنی را درگیر جنگی تمام عیار کند اما با ناکامی این گروهک منفور تروریستی این سیاست شکست خورد.

رئیس رسانه ملی افشاگری اهداف پشت‌پرده شبکه‌های مروج شیعه انگلیسی و اسلام امریکایی را از برنامه‌های صداوسیما برشمرد و افزود: شبکه‌های ملی، استانی و برون‌مرزی باید با برنامه‌سازی عمیق و هوشمندانه به معرفی اسلام واقعی و تحکیم وحدت بین امت اسلام اهتمام ورزند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی هم در سخنانی به هجمه های رسانه ای دشمن اشاره و اظهار داشت: استکبار با بسیج تمامی امکانات خود بخصوص در جبهه رسانه‌ای از هیچ هجمه‌ای علیه اسلام و انقلاب فروگذار نکرده و نوک پیکان این جنگ رسانه‌ای تفرقه‌افکنی و آتش‌افروزی میان مسلمین جهان است.

 رئیس صداوسیما: اهداف پشت‌پرده تشیع انگلیسی را افشا می‎کنیم

حجت الاسلام والمسلمین اراکی با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر اهمیت وحدت امت اسلام و ضرورت مقابله با فتنه و تفرقه‌افکنی دشمن افزود: تقریب هم‌اکنون از حوزه نخبگانی به حوزه اقشار مردم وارد شده و با تأسیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، بانوان مسلمان، احزاب مقاومت و اعزام سفیران تقریب بدنبال خنثی‌سازی توطئه دشمنان اسلام است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس