نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه می‌گوید به هیچ‌وجه از انتخابات ریاست‌جمهوری کنار نمی‌کشد.

 به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه «واشنگتن‌پست» اعلام کرد: به هیچ‌وجه از جریان انتخابات کنار نمی‌کشد.

ترامپ بروز هرگونه تنش در ستاد انتخاباتی خود را رد کرد و گفت: از حمایت چشمگیری برخوردار هستم. در حالی‌که «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات عیب دارای نقض‌های زیاد و وحشتناکی است.

ترامپ همچنین در گفت‌وگویی جداگانه با روزنامه «وال‌استریت‌ ژورنال» گفته است احتمال این‌که از جریان انتخابات ریاست‌جمهوری کنار بکشد «صفر است».

این نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در توئیتر خود نیز به این موضوع اشاره کرده و گفته است: فشارها برای کناره‌گیری او از سوی نشریات و جریان حاکم صورت می‌گیرد ولی او «هرگز هوادارانش را مایوس نخواهد کرد و هرگز کناره‌گیری نمی‌کند».

ترامپ این اظهارات را پس از افشای ویدیویی که در آن با عبارات زشت و رکیک درباره روابط خود با زنان سخن گفته بود، مطرح کرده است.

در حالی‌که، واکنش‌ها علیه این ویدیوی جنجالی تنها از سوی کارزار رقیب دموکرات ترامپ بیان نشده است بلکه ده‌ها تن از اعضای برجسته حزب جمهوری‌خواه نیز روز شنبه ، از دونالد ترامپ خواسته‌اند، از مبارزات انتخابات ریاست جمهوری خارج شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس