کد خبر 640452
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۸

منابع میدانی از وقوع درگیری های شدید میان دو گروه احرارالشام و جندالاقصی وابسته به شبکه تروریست تکفیری القاعده در سوریه خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از وقوع درگیری های شدید میان دو گروه احرارالشام و جندالاقصی وابسته به شبکه تروریست تکفیری القاعده در سوریه خبر می دهند.

جنگ خونین احرارالشام و جندالاقصی در ادلب+عکس

بنابر این گزارش، کانون نبردها میان دو طرف در شهر خان شیخون واقع در جنوب استان شمالی ادلب سوریه قرار دارد که طی آن دو طرف علاوه بر حملات به مراکز استقرار یکدیگر اقدام به ربایش عناصر وابسته به هم کرده اند. گروه جندالاقصی که اکثر اعضا و فرماندهان آن را تروریستهای غیر سوری تبعه کشورهایی همچون عربستان، کویت، چچن، فلسطین، داغستان و ترکیه تشکیل می دهند با انتشار بیانیه ای احرارالشام را به ربایش مکرر عناصر خود در اطراف شهرهای سراقب، جبل الزاویه و ادلب در حین بازگشت یا عزیمت به جبهه های نبرد علیه نیروهای دولتی سوریه در شمال استان حماه کرد و این گروه را متهم به تلاش برای متوقف ساختن عملیات مروان حدید که از سه هفته پیش با هدف اشغال شمال استان حماه سوریه آغاز شده نموده است. در پایان بیانیه جندالاقصی گروه رقیب به آغاز جنگی فراگیر و خونین تهدید شده است. در مقابل احرارالشام نیز با انتشار بیانیه ای جندالاقصی را رسما متهم به همکاری و هم پیمانی را داعش و حمایت از تیم های ترور و خرابکاری وابسته به داعش در استان ادلب کرده است. در بیانیه احرارالشام ضمن تایید ادعاهای جندالاقصی مبنی بر ربایش اعضای این گروه آن را در راستای طرح دستگیری و شناسایی هسته های پنهان داعش عنوان کرده است. دو گروه از یکسال و نیم پیش علی رغم همکاری با یکدیگر در عملیات های متعدد در استان های حماه، ادلب، لاذقیه و حلب درگیری جنگی گسترده شده اند. جندالاقصی از سوی احرارالشام متهم به دست داشتن در سلسله انفجارها و ترور اعضا و فرماندهان سایر گروه های وابسته به القاعده در ادلب شده است. جندالاقصی حاضر به پذیرش همکاری با سایر گروه های زیرمجموعه القاعده برای جنگ با داعش نشده است.

جنگ خونین احرارالشام و جندالاقصی در ادلب+عکس
جنگ خونین احرارالشام و جندالاقصی در ادلب+عکس
جنگ خونین احرارالشام و جندالاقصی در ادلب+عکس

جنگ خونین احرارالشام و جندالاقصی در ادلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    1 0
    هر چه می خواهید از یکدیگر بکشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس