کد خبر 640223
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: طرح لغو اعدام قاچاقچیان مواد مخدر باید در قوه قضائیه و ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار بگیرد و نظرات آنها به مجلس ارائه شود و این از مسائلی است که حتما باید کارشناسی دقیق و جدی در مورد آن صورت پذیرد.

به گزارش مشرق، محمد رضا باهنر در خصوص طرح لغو مجازات اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفت: این طرح باید در قوه قضائیه و ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار بگیرد و نظرات آنها به مجلس ارائه شود و این از مسائلی است که حتما باید  کارشناسی دقیق و جدی در مورد آن صورت پذیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه قوه قضاییه باید به این طرح ورود پیدا کند، اظهار داشت: این اعدامها برخی آثار مثبت و برخی اشکالات دارد و اشکالات آن حتما باید برطرف شود.

وی در مورد استدلال هایی که در مورد اعدام قاچاقچیان می شود خاطر نشان کرد: برخی اعتقاد دارند، در صورت لغو اعدامها قاچاقچیان جسورتر می شوند و آنهایی که خواستار لغو اعدام هستند ادعا دارند که این اعدامها تاکنون مانعی در اراده قاچاقچیان ایجاد نکرده است ولی در هرصورت باید این موضوع در قوه قضائیه و ستاد مبارزه با قاچاق کالا بررسی کارشناسی شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    از ترس تبلیغات غرب ، قانونهای کشور رو نباید عوض کرد . در خود کشورهای غربی که مجازات اعدام وجود نداره ، مردم عادی خیلی نارحت میشوند وقتیکه یک قاچاقچی هرویین و یا یک قاتل بیرحم فقط زندانی میشه و میگن که این حقش اعدام بوده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس