نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی پرونده منافقان را لجن‌ترین پرونده تاریخ دانست و گفت: منافقان وحشی‌ترین گروه تروریستی تاریخ هستند.

به گزارش مشرق، الیاس حضرتی بعد از ظهر امروز طی سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور سید رضا صالحی‌امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی در سالن همایش‌های فدک مجتمع فرهنگی ورزشی فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به‌ویژه شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجایی به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

وی منافقان را وحشی‌ترین گروه تروریستی خواند و گفت: امروز جنایات گروه تروریستی داعش برای جهانیان نمایان شده است و همه مردم دنیا وحشی‌گری این گروه را مشاهده کرده‌اند و این در حالی است که گروه تروریستی منافقان جنایات به مراتب وحشی‌تر از گروه داعش در حق مردم مظلوم و بی‌گناه انجام می‌دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اوج جنایت و پستی منافقان این است که افرادی بودند که از داخل با دشمنان ارتباط برقرار کرده و برای دشمنان جاسوسی کرده و مردم مظلوم کشور خودشان را به کشتن داده و بر آن‌ها ظلم و ستم روا کردند.

وی پرونده منافقان را لجن‌ترین پرونده تاریخ دانست و عنوان کرد: همواره از خداوند متعال می‌خواهیم این گروه تروریستی را همیشه رسوا کند.

حضرتی تأکید کرد: گروه تروریستی منافقان پس از رسوایی امروز از کشورهای عرب همانند عربستان و ... خواستارند که به آنها پناه دهند.

وی با اشاره به اینکه در مرکز مطالعات حرکات صدام را رصد می‌کرده ‌است، به تشریح شباهت‌های رژیم بعث با آل سعود پرداخت و گفت: آل سعود همانند صدام که به دنبال یک بهانه برای تجاوز می‌گشت به‌دنبال بهانه برای تجاوز به کشورهای دیگر است.

این فعال سیاسی و مطبوعاتی افزود: همان‌گونه که ذخیره‌های ارزی مایه تحریک صدام شده بود، آل سعود نیز به‌واسطه ذخایر ارزی هار شده و به جان مردم مظلوم کشورهای دیگر افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به‌واسطه هوشیاری رهبر عظیم و بزرگ و تدبیر تدبیرگران داخلی در امنیت کامل به‌سر می‌برد.

*رهبر معظم انقلاب باعث انسجام و اتحاد کشور شدند

حضرتی رهبر معظم انقلاب را رهبری بزرگ و عظیم دانست و تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب به‌عنوان پدر معنوی سبب انسجام و اتحاد کشور شده‌اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره با اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، دولتمردان، کارگران، نخبگان و ... سخن می‌گویند و به‌طور دقیق موضوعات را رصد و راهکارهای لازم را ارائه می‌فرمایند.

حضرتی گفت: دولت یازدهم نیز با تدبیر، هوش و انضباط مالی و اقتدار در حوزه داخل و خارج اقدامات خوبی را انجام داده است.

عضو شورای پول و اعتبار در بخش دیگری از سخنان خود نرخ تورم، نرخ تولید و اشتغال را سه مؤلفه مهم در موضوع اقتصاد دانست و تأکید کرد: دولت یازدهم وضعیت را در سه مؤلفه مذکور ارتقا دادند.

*مردم کار خودشان را با تغییر مجلس انجام دادند

وی بیان داد: آنچه مردم باید انجام می‌دادند، انجام داده و با رای خود مجلس را تغییر دادند و مجلسی را که همیشه به دنبال سؤال کردن و استیضاح وزیر و ... بود را تغییر دادند و این مجلس نیز با تصویب اصلاحیه بودجه حمایت خود را از دولت نشان داد.

حضرتی گفت: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس همه دست به دست هم داده مشکلات را رفع کنیم و بخشی از آن را در سال جاری و مشکلات باقی مانده را در دور دوم دولت آقای روحانی رفع می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس