نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه امروز با نفاق رو‌به‌رو هستیم؛ آنقدر که نفاق در حال حاضر به انقلاب ضربه می‌زند، صدام در دوران جنگ تحمیلی ضربه نزده است.

 به گزارش مشرق، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه عزت ما در میان مسلمانان و تمامی مردم جهان نشأت‌گرفته از فرهنگ حسینی، ایثار و فداکاری است، عنوان کرد: ملتی که از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار است هیچ گاه شکست نمی‌خورد، رشادت‌هایی که مردان ما در جبهه و جنگ از خود نشان دادند نشانه برخورداری آن‌ها از فرهنگ فداکاری بود.

وی تصریح کرد: زمانی که کار بر ملتی سخت و دشوار شود، در محاصره قرار گیرد و در تحریم باشد تنها درفشی که می‌تواند آن‌ها را پیروز و موفق گرداند درفش و پرچم امام حسین(ع) است؛ در 37 سال گذشته شرایط سختی را همچون اعمال تحریم‌ها پیش رو داشتیم ولی در مقابل دشمن تسلیم نشدیم چون از عاشورا و امام حسین(ع) درس گرفته‌ایم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خطر نفاق بنا به فرمایش رهبری از خطر کفار و مشرکین بیشتر است، عنوان کرد: اسلام از ابتدای ظهور خود تاکنون با سه خطر عمده رو‌به‌رو بوده است، خطر کفار که خدا را قبول نداشتند و خطر مشرکان که خدا را بت دانسته و پرستش چند خدایی پیشه کرده بودند از جمله خطر‌هایی بود که اسلام را تهدید می‌کرد. امروز کشور بیشترین ضربه را از نفاق می‌خورد.

جواد کریمی قدوسی افزود: خطر نفاق از این دو خطر جدی‌تر بوده و آنقدر که نفاق به اسلام ضربه زده، ابوجهل و ابولهب به اسلام ضربه نزده بود و آنقدر که نفاق به اسلام ضربه زده است، مشرکین و کفار به اسلام ضربه نزده‌اند؛ چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه امروز با نفاق رو‌به‌رو هستیم و آنقدر که نفاق در حال حاضر به انقلاب ضربه می‌زند، صدام ضربه نزده بود، متاسفانه بیشترین هزینه را در جریان نفاق پرداخت کرده‌ایم.

وی  گفت: لباس نفاق لباس حق و کلماتش در نمای حق است، اولین خطری که پس از استقرار انقلاب اسلامی با آن رو‌به‌رو بودیم خطر نفاق بود، در حال حاضر این خطر باقی است و پوست‌انداخته و تنها ادبیات و ظاهرش عوض‌شده است؛ خطر این نفاق از اقدامات منافقان در سال 60 و 61 که عملیات مسلحانه انجام دادند بیشتر است. نفاق، نفوذ دشمن را قانونی جلوه می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: منافقین نفاق را تئوریزه می‌کنند، ورود دشمن را برنامه‌ریزی می‌کنند، نفوذ را قانونی جلوه می‌دهند و مقدمات ارتباط با نظام سلطه را فراهم می‌کنند و به تعبیر رهبری چهره شیاطین را بزک می‌کنند؛ منافقین دیروز را اگر جوان‌ها ندیده و نمی‌شناسند، داعش امروز را ببینند که منافقین دیروز هستند.

جواد کریمی قدوسی بیان کرد: داعش امروز در زندان‌های عراق به دست آمریکایی‌ها ساخته شدند و ابوبکر بغدادی‌ها را از درون زندان ابوقریب آزاد کرده، میدان داده و مجهز به اسلحه کردند؛ در این میان جریان مرتجع آل سعود بود که با حمایت خود این بلای خانمان‌سوز را تقویت کرد، انقلاب هنوز پیروز نشده بود که داعش امروز به اسم منافقین آن روز در زندان‌ها توسط آمریکایی‌ها سازماندهی می‌شدند.

وی  تئوری آمریکایی‌ها برای فتنه و جنگ خونین را جنگ نیابتی دانست و گفت: آمریکایی‌ها بر این باور بودند حال که ما مظهر کفر و شرک معرفی شدیم مسلمانان در مورد مقابله با به وحدت می‌رسند، در این شرایط باید گروهی را مجهز و ساماندهی کنیم که ادبیات مسلمانان را بدانند و سپس پرچم «لا اله ال الله» را به دستشان بدهیم تا مسلمین را قتل عام کنند.

عاملان ترور در کشور پرورش‌یافته نظام سلطه هستند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر منافقین این بود که در حرم امام رضا(ع) عده‌ای از هموطنانمان را در روز عاشورا به شهادت برسانند، گفت: داعش و منافقین ساخته دست آمریکا هستند؛ 17 هزار و 151 نفر از هموطنان ما توسط منافقین در جریان انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسیدند، امام خمینی(ره) تا زمانی که منافقین دست به اسلحه نشده بودند موضعی در مقابل آن‌ها نگرفته بود ولی پس‌ازآن به همه مردم فرمان دادند که باید اطلاعاتی باشید.

جواد کریمی قدوسی افزود: مردم خودجوش و انقلابی گزارشات خود را مبنی بر رفت‌و‌آمد‌های افراد مشکوک به نیرو‌های سپاه می‌دادند و این جوانان حزب الهی بودند که در صدد شناسایی افراد برمی‌آمدند؛ بسیاری از کسبه مشهد تنها به جرم اینکه عکس شهید بهشتی و یا امام خمینی(ره) را در مغازه خود داشتند توسط منافقین شهید می‌شدند، همچنین نیرو‌های حزب الهی که سر سفره افطار توسط منافقین به رگبار بسته می‌شدند.

وی اظهار داشت: ترور‌های عمومی و خاص کد‌ها و دستوراتش را آمریکا، سرویس‌های جاسوسی و آل سعود می‌دادند، از ابتدای اسلام تاکنون آل سعود منشاء کفر و نفاق بوده است، خلیفه‌ای که بر سرزمین حجاز و دو مرکز وحی حکومت می‌کنند منبع کفر و نفاق هستند؛ این در حالی است که پیامبر(ص) از یمنی‌ها تعریف و تمجید می‌کرد و می‌گفت که کاش من یک یمنی بودم.

نفوذی‌ها، بزرگ ترین خطر امروز برای انقلاب هستند وی در مورد ترور‌های هوشمند گفت: حزب دموکرات بر این عقیده است که قدرت هوشمند ایران را از پای درمی‌آورد ولی جمهوری‌خواه‌ها می‌گویند تحریم هوشمند ایران را نابود می‌کنند، منافقین در زمان انقلاب هم به ترور‌های هوشمند روی آورده بودند؛ نفوذی‌ها بزرگ‌ترین خطر امروز برای انقلاب است، این در حالی است که در تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز فردی نفوذی که متعلق به آمریکا بود وجود داشت، ماهی هفت هزار و 500 پوند از ما و انگلیسی‌ها حقوق می‌گرفت، بخشی از برجام که به زمین‌مانده و گیر کرده کار تخصصی این فرد است.

کریمی قدوسی ادامه داد: کشمیری و کلاهی نیز نفوذی‌های آن زمان بودند که به حزب جمهوری رفتند، کشمیری دبیر شورای عالی امنیت کشور شد تا به واسطه انفجار مواد منفجره امام خمینی(ره) را مورد سوء قصد قرار دهد ولی در نهایت موجب شهادت شهید رجایی و باهنر شد.

وی گفت: امام حکمی اسلامی و انقلابی صادر کرد و اعلام داشت منافقینی که در زندان هستند و به موضع خود پایبند بوده و توبه نکرده‌اند را اعدام کنید و تمامی آن‌ها توسط قضات شرع اعدام شدند، اگر امام خمینی(ره) از دنیا می‌رفت و چند هزار منافق روی دست شما می‌ماند و شرایط سختی را فراهم می‌کرد، نگه‌داشتن منافقان، آزاد کردنشان و اجرای حکم انقلابی برای آن‌ها فتنه‌ای به وجود می‌آورد، تنها با اجرای حکم اعدام می‌شد ریشه کفر و نفاق را از ریشه بیرون کشید. منتشرکنندگان صوت منتظری به دنبال تطهیر منافقان هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعدام‌های سال 67 گفت: چه گونه افرادی اخیرا فایل صوتی گفته‌های منتظری در مورد اعدام‌های سال 67 را منتشر کردند؟ پس‌ازآنکه این فایل صوتی توسط منتظری پخش شد امام خمینی(ره) نامه‌ای انقلابی نوشتند و فرمودند که تو می‌خواهی پس از من ایران را از طریق منافقین به دست آوری.

کریمی قدوسی بیان کرد: در آن زمان بود که امام خمینی(ره) نامه سوزناک و دردناکی را منتشر کرد و تمامی سختی‌ها را متحمل شد تا فاجعه‌ای پس از امام خمینی(ره) برای زمان رهبری به وجود نیاید؛ از یک ماه گذشته بود که با پخش فایل صوتی مکالمات منتظری فتنه‌ای صورت گرفته و بر آن بودن که با این کار گناهکاران را تطهیر کرده و به امام خمینی(ره) تهاجم کنند. اجازه نمی‌دهیم مطهری‌ها به انقلاب هزینه وارد کنند

وی در پایان افزود: علی مطهری که فرزند یکی از شهدای ترور است می‌گوید اگر در اعدام‌های سال 67 خطایی صورت گرفته بایستی از خانواده قربانیان عذرخواهی شود، منافقین امروز افرادی هستند که فایل صوتی صحبت‌های منتظری را پخش کردند؛ باوجودآنکه علی مطهری از فایل صوتی منتظری حمایت کرده است ولی ما نمی‌گذاریم این افراد به انقلاب هزینه وارد کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس