مراسم تشییع یک شهید گمنام تازه تفحص شده امروز همزمان با هشتم ماه محرم الحرام در راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده با حضور مدیران، کارکنان و بسیجیان راه آهن جمهوری اسلامی از درب نقلیه (شهید رجایی) به سمت مسجد ابوذر داخل سایت راه آهن برگزار شد.

سرهنگ «داود عباس زاده» مسئول امور ایثارگران و فرمانده مرکز بسیج راه آهن جمهوری اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: یکی از شاهکارهای امام راحل(ره) این بود که دفاع مقدس را مردمی کرد.

وی افزود: در صحرای کربلا از همه گروه سنی از طفل شش ماهه تا نوجوان، جوان و میانسال حضور داشتند و برای حفظ اسلام جان‌شان را فدا کردند. در دوران دفاع مقدس نیز از نوجوان 12 ساله تا پیرمرد 70 ساله آمدند و با از جان خود برای حفظ شرف، استقلال و آزادی کشور گذشتند.

سرهنگ عباس‌زاده تصریح کرد: این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در عملیات محرم و منطقه عملیاتی شرهانی در سن 25 سالگی به درجه شهادت نائل آمد. این شهید بزرگوار نیز «علی اکبر» امام خمینی(ره) است. در حال حاضر نیز جوانان ما پای دین و شهدای خود ایستاده‌اند.

فرمانده مرکز بسیج راه آهن با بیان این که ما باید قدردان شهدا باشیم، تاکید کرد: امروز باید در جهت عزت، شرف، بزرگی و بالندگی کشور تلاش کرده و در این مسیر هم‌سو با نظام و ولایت حرکت کنیم.

حاضران با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند و ذاکران اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت پرداختند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس