در ادامه اجرای طرح آشتی ملی ساعتی پیش نیروهای امنیتی سوریه دومین گروه از تروریستهای تکفیری مستقر در شهرک الوعر شهر حمص را از آن خارج کردند.

گروه جهان مشرق- در ادامه اجرای طرح آشتی ملی ساعتی پیش نیروهای امنیتی سوریه دومین گروه از تروریستهای تکفیری مستقر در شهرک الوعر شهر حمص را از آن خارج کردند.

اخراج گروه دوم تروریستهای تکفیری از حی الوعر حمص+عکس

بنابر این گزارش، تروریستهای اخراج شده شامل 250 تن از عناصر گروه های داعش، ارتش آزاد و القاعده مستقر در شهرک حی الوعر واقع در شمال شهر حمص به همراه ده ها تن از اعضای خانواده های آنها هستند که در راستای اجرای برنامه مصالحه وطنی یا آشتی ملی میان نمایندگان دولت سوریه با بزرگان این منطقه ابتدا به شهر دارالکبیره در شمال استان حمص و پس از آن به استان ادلب تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری القاعده (ائتلاف جیش الفتح) منتقل خواهند شد. خروج این تروریستها در راستای عمل به توافق آشتی ملی در این منطقه صورت گرفته که شامل تحویل کلیه تسلیحات سنگین، نیمه سنگین و .... به دولت سوریه، برافراشته شدن پرچم ملی سوریه بر فراز ساختمان ها، تسلیم و تحویل تروریستهایی که بومی منطقه بوده و خواستار ادامه زندگی در آن هستند به سیستم قضایی، بازگشایی مسیرهای داخلی و خارجی شهرک، عادی شدن تردد مردم به داخل و خارج، ورود مواد غذایی، دارو  وبازگشایی مراکز خدمات شهری دولت شامل ادارات و مراکز بهداشتی و ... می باشد. لازم به ذکر است که دو روز پیش نیز 127 تروریست به همراه خانواده هایشان از این محله اخراج شده بودند. از سوی دیگر به محض خروج تروریستهای تکفیری کاروان امدادی سازمان هلال احمر دولت سوریه وارد آن شده و دارو، تدارکات غذاییی و تجهیزات پزشکی را بصورت گسترده میان ساکنین منطقه توزیع کرده است.

اخراج گروه دوم تروریستهای تکفیری از حی الوعر حمص+عکس

اخراج گروه دوم تروریستهای تکفیری از حی الوعر حمص+عکس

اخراج گروه دوم تروریستهای تکفیری از حی الوعر حمص+عکس

{$sepehr_media_1779033_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    این حرومزادها کجا میخان برن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس