نیروهای امنیتی سوریه در جریان بازرسی از محموله های کمک های به اصطلاح انساندوستانه عربستان سعودی برای ساکنین محلات بخش شرقی شهر حلب مقادیر فراوانی مهمات نظامی کشف و ضبط کردند.

گروه جهان مشرق- نیروهای امنیتی سوریه در جریان بازرسی از محموله های کمک های به اصطلاح انساندوستانه عربستان سعودی برای ساکنین محلات بخش شرقی شهر حلب مقادیر فراوانی مهمات نظامی کشف و ضبط کردند.

کمک تسلیحاتی عربستان در پوشش امدادرسانی به سوریه+عکس

بنابر این گزارش، محموله فوق شامل مهمات سلاح سبک و نیمه سنگین می باشد که در پوشش شیر خشک کودکان با برچست موسسه ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه فعلی سعودی در حال انتقال به شرق حلب بوده است. بدنبال انتشار تصاویر این محموله از سوی رسانه های سوری موجی از جنجال علیه دولت عربستان براه افتاده است. پیش از این دولت های حامی تروریسم تکفیری مانند ترکیه، عربستان، قطر و آمریکا با بازرسی کاروان های به اصطلاح امدادی مستقر در جاده کاستلو حلب توسط نیروهای دولتی سوریه یا نظامیان روس بشدت مخالفت کرده بودند. لازم به ذکر است که به علت کارشکنی تروریستهای تکفیری در مسیر انتقال این کاروان ها محموله تسلیحاتی مذکور به مناطق تحت سیطره آنها در شرق حلب نرسیده است.

کمک تسلیحاتی عربستان در پوشش امدادرسانی به سوریه+عکس

کمک تسلیحاتی عربستان در پوشش امدادرسانی به سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • صالح ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر آل سعود مرگ بر اسرائیل
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    من نمیدونم این چه نوع ترجمه هست آیا برای شیر خشک ، نی میذارن؟ خوب بنویس شیر. دیگه کلمه خشک رو چرا می نویسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس