کد خبر 635602
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

منابع میدانی از اعزام و استقرار گسترده نیروهای تازه نفس نظامی ارتش سوریه به استان دیرالزور واقع در شرق این کشور خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از اعزام و استقرار گسترده نیروهای تازه نفس نظامی ارتش سوریه به استان دیرالزور واقع در شرق این کشور خبر می دهند.

اعزام گسترده نظامیان سوری به دیرالزور

بنابر این گزارش، طی 24 ساعت اخیر بیش از 500 نیروی نظامی تازه نفس از گارد ویژه ریاست جمهوری ارتش سوریه به همراه یک گردان از رزمندگان نیروهای ویژه حزب الله با ساز و برگ نظامی کامل از مبدا فرودگاه قامشلی واقع در شمال استان حسکه سوریه با استفاده از هواپیمای ارتش سوریه خود را به فرودگاه نظامی دیرالزور رسانده و در خطوط مقدم نبرد با گروه تروریستی تکفیری داعش مستقر شده اند. گفته می شود هدف از این انتقال گسترده نیرو و تسلیحات به دیرالزور بازپس گیری جبل الثرده و مناطق اطراف فرودگاه نظامی این شهر است که در پی حمله هوایی هفته گذشته ارتش آمریکا و هم پیمانانش به اشغال داعش درآمده بود. در این حمله 180 نظامی سوری در بمباران هوایی شهید و زخمی شده بودند. آمریکا مدعی اشتباهی بودن این حمله شده است. این در حالی است که نظامیان سوری جان بدر برده از آن با اشاره به اینکه بمباران بمدت یک ساعت و در چندین مرحله صورت گرفته از تعمدی بودن ان خبر داده اند. 

اعزام گسترده نظامیان سوری به دیرالزور

اعزام گسترده نظامیان سوری به دیرالزور

اعزام گسترده نظامیان سوری به دیرالزور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    خدایی پنج نفر بیشتر هستن؟!؟!کم از این تیترا بزن اه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس