کد خبر 635840
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

منابع رسانه ای نزدیک به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از هلاکت و اسارت ده ها تن از اعضای این گروه در جریان نبردهای عصر روز گذشته با داعش در شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای نزدیک به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از هلاکت و اسارت ده ها تن از اعضای این گروه در جریان نبردهای عصر روز گذشته با داعش در شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

تلفات سنگین ارتش آزاد در درگیری های شمال حلب

بنابر این گزارش، حداقل دو گروه از نیروهای ارتش آزاد در جریان نبردهای عصر و شب گذشته با داعش در اطراف روستاهای تلعار و بحورتة در کمین افتاده و همگی به هلاکت رسیده یا به اسارت درآمده اند. گفته می شود فریاد کمک خواهی این تروریستها پیش از کشته و اسیر شدن در شبکه بیسیم منتشر شده که طی آن خواستار بمباران مواضع داعش و ارسال نیروهای کمکی برای خروج از کمین را کرده بودند اما کسی برای کمک به انها اعزام نشده است. این در حالی است که صبج امروز نیز در یک حمله انتحاری داعش 20 تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در روستای القنطرة واقع در اطراف شهرک الراعی نزدیک مرز شمالی استان حلب سوریه با ترکیه به هلاکت رسیده اند. همچنین 6 شبه نظامی چند ملیتی کرد وابسته به آمریکا در یک عملیات انتحاری دیگر داعش در داخل روستای الناحلية واقع در جنوب شهر منبج به هلاکت رسیده اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس