فصل اول سریال «خانه پوشالی» از سوم مهر در شبکه نمایش هرشب ساعت 23 پخش خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم، فصل اول سریال «خانه پوشالی»  از سوم مهر در شبکه نمایش هرشب ساعت 23 پخش خواهد شد.
 
سریال «خانه پوشالی / House of Cards» یک تریلر سیاسی است که بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده و جالب اینکه هر دو سریال نیز براساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده اند. قسمت‌های نخست فصل نخست این سریال به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی محوری کوین اسپیسی و رابین رایت، برای نخستین بار در سال 2013 توسط نتفلیکس عرضه شد و سیاست‌های روز آمریکا را با شدت به چالش کشید.
 
از سال 2013 تاکنون 52 قسمت از «خانه پوشالی / House of Cards» در قالب چهار فصل عرضه شده که علاوه بر فینچر، چهره‌هایی چون جیمز فولی، جوئل شوماخر، کارل فرانکلین، جودی فاستر و رابین رایت اقدام به کارگردانی قسمت‌های مختلف این سریال کرده و به واسطه ساختار مستحکم سناریو، کارگردانی و بازی‌های بسیار درخشان، تمامی فصل‌های این سریال نامزد و برنده جوایز متعددی شده است. همین توجه منتقدان و حجم بالای مخاطب خانه پوشالی باعث شده تا فصل پنجم این سریال نیز در دست تولید باشد.
 
 نمایش یک سریال جدید آمریکایی در شبکه نمایش
در هر چهار فصل این سریال، حزب دموکرات آمریکا به عنوان حزب حاکم آمریکا به عنوان سوژه سریال به شدت زیر ضرب قرار گرفته و این سریال به نقد نظام سیاسی آمریکا و نمایش لابی گری ها و فساد سیاستمداران آمریکایی پرداخته و شیوه‌های شگفت‌انگیز از ابعاد این فساد را به نمایش می‌گذارد. با وجود آنکه برای بسیاری از تماشاگران این سریال، فاصله گذاشتن میان داستان و واقعیت دشوار خواهد بود و ممکن است این سریال به شدت به اعتبار دموکرات‌ها ضربه بزند، اما هیچ مقام ارشدی در آمریکا موضعی در قبال این سریال نگرفته است.
 
 
نمایش یک سریال جدید آمریکایی در شبکه نمایش
مدیر دوبلاژ:رضا آفتابی

گویندگان فصل اول:

ناصر طهماسب-کتایون اعظمی-منوچهر والیزاده-مهرخ افضلی-رضا آفتابی-منوچهر زنده دل-ابوالحسن تهامی نژاد -حامد عزیزی-پویا فهیمی-شایان شامبیاتی-مریم جلینی-مهین برزویی-مهدی امینی-نازنین یاری-کسری کیانی-امیرصالح کسروی-صنم نکواقبال-مهناز عوض آبادیان-خشایار شمشیرگران-امیر حکیمی-سارا جعفری-مینا شجاع-امیر منوچهری-محمد علی دیباج-آرزو روشناس-پویان مقدم-مجید صیادی و... باند و میکس صدا:حسین مطمئن زاده صدابرداران : علی کریمی و شادی کیا دوبله شده در استودیو کوالیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس