همزمان با تولید «دودکش 2» یک پیشنهاد برای بازی در یک سریال که در اروپا و آسیا تولید می شد داشتم و فیلمنامه و استراکچر کار نیز برایم ارسال شد که من از قبل با عوامل «دودکش 2» صحبت کرده بودم.

یگروه فرهنگ و هنر مشرق- بهنام تشکر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در سریال «دودکش 2» در شب‌های ماه رمضان مهمان خانه‌ها بود در آخرین گفت‌وگوی خود درباره شرایط کار در این سریال و همچنین یکی از پیشنهادهای خارجی خود سخن گفته است که در ادامه می‌خوانید. این بازیگر سینما و تلویزیون درباره میزان ریسک از سوی گروه تولید سریال «دودکش 2» و همچنین میزان اقبال مخاطبان به بانی فیلم گفت: یک مقدار خیال ما راحت بود چرا که حس می کردیم همه چیز منظم و مرتب پیش می رود و در واقع در نگاه اول همه چیز مهیا بود برای یک اتفاق خوب، اما به یک باره با عدم پخش سریال در نوروز یک شوک به کار وارد شد.

وی درباره وقفه ایجاد شده در پخش «دودکش 2» و تاثیر آن بر گروه تولید گفت: ما قبل از هر چیز برای رسیدن به عید یک بدو بدوی مفصل هم داشتیم. آن بدو بدو در یکسری جاها به نفع ما نبود. کورش هم تلاش خودش را برای نوشتن این سریال کرد. اصلا پذیرفتن نگارش قسمت دوم سریالی که در فصل اول موفق بوده کار راحتی نیست! او ریسک بالایی کرد. به نظرم کوروش جثارت خوبی داشت. به نظرم فصل دوم هم خوب از آب در آمد اگرچه می‌توانست بهتر از این باشد.

تشکر با اشاره به بازخوردهای این مجموعه تلویزیونی خاطرنشان کرد: من کامنت های خوبی از «پادری» دریافت کردم که به نظر می رسد اغلب راضی بودند. نمی‌گویم همه ولی اکثریت دوست داشتند اگرچه این اکثریت مقدارش می‌تواند با «دودکش 1» فرق کند. فضای مجازی به شدت فضایی بی تعارف و جدی است! از یک طرف می‌گویند خوب بودید و ترکوندید از طرفی هم...

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» درباره ویژگی های محمدحسین لطیفی کارگردان این سریال گفت: جنس طنز لطیفی با سروش و سعید فرق دارد. به نظرم حسین لطیفی یک مقدار عمیق تر به ماجرا فکر می‌کند. به همین دلیل جنس طنز او متفاوت است. تو اگر به فیروز در «دودکش 1» یا «دودکش 2» نگاه کنی می‌بینی او هم عمق دارد و یک جایی می‌آید و حرف‌های دلی می زند. فیروز در یک جا می آید با خدای خودش حرف می زند و صحبت از وجدان می کند. تو کمتر این نوع نگاه را در آثار طنز دیده ای! یعنی حداقل این نگاه در اولویت نیست. تشکر درباره ساخت فصل‌های بعدی مجموعه «دودکش 2» گفت: اگر شرایط مهیا باشد و فیلمنامه خوبی هم باشد ساخت این سریال خوب است هر چند که ساخت یک کاراکتر جدید بسیار سخت است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که همزمان با ساخت «دودکش 2» پیشنهادی برای بازی در یک سریال خارجی هم داشته درباره این پیشنهاد و عدم علت حضورش در این سریال خارجی گفت: همزمان با تولید «دودکش 2» یک پیشنهاد برای بازی در یک سریال که در اروپا و آسیا تولید می شد داشتم و فیلمنامه و استراکچر کار نیز برایم ارسال شد و من هم مطالعه کردم البته این سریال دستمزد بسیار بالایی هم داشت اما قبلل از این با من در مورد «دودکش 2» صحبت شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    به نظرم کوروش جثارت خوبی داشت. جسارت مشرق نه جثارت تا کی از نمره املای مشرق باید کم بشه؟؟؟؟؟؟
  • جعفر جهانبانی ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    عججججججب این کلاس گزاشتنو مبلغ قراردادو کاذب بالا بردنارو ما فکر کردیم فقط تو فوتبال گیر میاد خخخ آقای بهنام تشکر عزیز هم پیشنهاد خارجی داشته اونم هم از لیگای عربی هم اروپایی خخخ بیخیال آقای تشکر شما هم تو این بی تولیدی که دارن سریالارو صدبار بازپخش میکنن اکثر بازیگراهم بیکارن از این حرفا نزن که گلزار با این همه ادعای کاذبش بلند به حالته التماس گونه اعلام کرد که هر نقشی تو تلویزیون بهش بدنو فیلمنامه نخونده قبول میکنه برادر خخخ
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      کاری غیر از دق کردن داری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس