اسناد پلیس فدرال آمریکا اف بی آی نشان می‌دهد که هیلاری کلینتون زمانی که وزیر خارجه آمریکا بوده، طی سفری به روسیه برخی اسناد طبقه بندی شده را در هتل جاگذاشته است.

 به گزارش مشرق، اسنادی که روز جمعه توسط اف بی آی منتشر و از سوی شبکه ان بی سی نیوز فاش شده است، حاکی است که هیلاری کینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در سفری که به عنوان وزیر خارجه آمریکا به روسیه داشته، برخی اسناد طبقه بندی شده را در هتل جاگذاشته است.

این اسناد نشان می دهد که مشاوران کلینتون مجموعه ای اسناد طبقه بندی شده را به هتل محل اقامت کلینتون برده اند. زمانی که کلینتون و مشاورانش اتاق هتل را ترک کرده اند، این اسناد را جاگذاشته اند.

بر اساس اسناد اف بی آی، این اسناد طبقه بندی شده نباید به هتل روسیه آورده می شده است. پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده است که اکثر ایمیل های کشف شده از کلینتون، قبل از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر، منتشر نخواهد شد. گروه موسوم به دیدبان قضایی آمریکا با طرح شکایتی خواستار افشای همه 14900 ایمیلی شده که از سرور شخصی کلینتون به دست آمده است.

در سال 2014 میلادی، کلینتون 55 هزار ایمیل را به بازرسان وزارت خارجه آمریکا تحویل داده است. کلینتون به پاک کردن 33 هزار ایمیل اذعان کرده است.

رسوایی استفاده کلینتون از ایمیل شخصی برای انجام کارهای رسمی و دولتی، موجب انتقاد شدید جمهوریخواهان از عملکرد او شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هاتف ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    خنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس