کد خبر 633840
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

نایب‌رئیس اول مجلس گفت: هم‌اکنون به دلیل عدم وجود اطلاعات صحیح از مردم، هدفمندی یارانه‌ها ۳ سال است وقت دولت و مجلس را گرفته و نمی‌توان افرادی که نیازی به یارانه‌ها را ندارند حذف کنیم.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان در نخستین همایش ملی فناوری اطلاعات سلامت و پنجمین همایش سالانه ارتقای مدیریت اطلاعات سلامت که در تبریز برگزار شد، با اشاره به اهمیت اطلاعات برای مدیریت اظهار داشت: زمانی اطلاعات و فناوری به درد مدیران می‌خورد که مدیر آگاه و توانمند بوده و در میدان عمل قادر به تصمیم‌گیری و مدیریت داده باشد.
 
وی افزود: باید نیروها در فیلد عملیات توانمند بوده و توان استفاده از داده‌ها را داشته باشند تا در زمان پاسخگویی نسبت به ارائه گزارش اقدام کنند.
 
نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی و فناوری، گفت: زمانی که دارای فناوری صحیح باشیم بسیاری از مشکلات جامعه قابل‌حل است و به‌طوری‌که هم‌اکنون به دلیل عدم وجود اطلاعات صحیح از مردم، هدفمندی یارانه‌ها 3 سال است وقت دولت و مجلس را گرفته و نمی‌توان افرادی که نیازی به یارانه‌ها را ندارند حذف کنیم.
 
وی ادامه داد: در صورت ثبت داده خام می‌توان مالیات دریافت کرد و دست دلالان را از جامعه کوتاه کرد و سیستم ما نسبت به داده‌ها اطلاعاتی ندارند و پرداخت‌ها عادلانه انجام نمی‌شود.
 
پزشکیان با بیان اینکه مدیر باید با داده‌ها تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان کرد: منابع و ساختار سبب ارائه خدمت صحیح و در جهت استانداردسازی استفاده می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس