نائب رئیس مجلس ‌گفت:‌ برای تشکیل فراکسیون آذری‌ها‌ لیستی تهیه شده ‌و دوستان‌ هم آن را امضاء کرده‌اند‌.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌عملکرد خصوصی‌سازی در کشور ضعیف و نامناسب بوده و متاسفانه در کشور ما خصوصی‌سازی ‌جای خود را پیدا نکرد و در اکثر بخش‌‌هایی که خصوصی‌سازی صورت گرفته است نه تنها بهبودی حاصل نشد، بلکه وضعیت آن خراب‌تر هم شده است.

وی تصریح کرد: در کشور ما خصوصی نتوانست به معنای واقعی کلمه خصوصی باشد‌، در جامعه ما به افرادی که صاحبان سرمایه هستند نگاه دیگری وجود دارد و شاید به آنها برچسب و انگ چسبیده و در نتیجه ‌سرمایه‌‌گذاران کنار کشیده‌اند‌ و در کشور ما خصوصی‌سازی به اهداف خود نرسیده است.

نماینده مر‌دم تبریز‌، آذرشهر و اسکو در خصوص تشکیل فراکسیون آذری زبان‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد‌:‌ برای تشکیل فراکسیون آذری‌ها‌ یا ترک‌ها ‌لیستی تهیه شده‌ و دوستان‌ آن را امضاء کرده‌اند، البته پیش از این مشکلاتی ‌از قبیل نگاه سیاسی و جناحی وجود داشت و این موضوع باعث می‌شد ‌استان‌های دیگر از فرصت استفاده کرده منابع را جذب نموده و به استان خود می‌بردند .

پزشکیان تعامل نمایندگان استان را در این دوره خوب ارزیابی کرد و افزود‌: خوشبختانه در این دوره‌ احساس هم‌افزایی و تعامل بین نمایندگان آذری‌زبان وجود دارد و امضاها برای تشکیل این فراکسیون  اخذ شده است.

احیای دریاچه ارومیه خیلی پیچیده است

پزشکیان در خصوص اقدامات و برنامه‌های تدوین شده برای احیای دریاچه ارومیه خاطر نشان کرد‌:‌ ‌دولت تدبیر و امید برای احیای دریاچه ارومیه اعتباراتی در نظر گرفته است، ولی باید گفت با اختصاص اعتبار‌‌ و تشکیل تیم عملیاتی و ... این دریاچه به این راحتی احیا نمی شود.

وی تصریح کرد: راه حل دریاچه ارومیه به این سادگی نیست‌‌ و طی گفت‌و‌گوهایی که با کارشناسان دانشگاه و استادان جغرافیا، آبیاری، کشاورزی، مدیریت و آمار‌ داشتیم و جلسات مختلفی که با آقای کلانتری برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که راه حل دریاچه ارومیه به این سادگی نیست و موضوع  خیلی پییچده است و بایستی کار متمادی و منظم در این راستا انجام گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    فراکسیون آذری ها چیه دیگه. ول کنید این بازیهای قومی رو و باعث تفرقه تو مجلس نشوید. این اصلاح طلبا هر جا هستن دنبال حاشیه سازی ان
  • آذری ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    شما اونجادنماینده ملت ایران هستین نه قبیله ای
  • علی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    ملت تورک ایران هم بخشی از ایران است تشکیل فراکسیون تورکهای ایران حق طبیعی نمایندگان مناطق تورک نشین است دوستان دست بردارند ایران مختص فارس نیست همه ما ایرانی هستیم ایران مساوی فارس نیست
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    فکر کنم تنها آذری ها قادر به تشکیل فراکسیون باشند وگرنه بقیه ی ملتهای ایران که همیشه متهم به کارهای نکرده هستند.
  • ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    متاسفانه همیشه عده ای با ادای ایران دوستی قصد تحریک ترک و فارس را علیه هم دارند خدارا شکر در ایران ترک های آذری هیچ گروهک تروریستی نداشته و ندارند و خب کارهای حزبی همیشه خوب هست. در جریان آقای قاشی پور اصول گرا رسانه های اصلاح طلب به عمد برای تخریب سمت ایشان تاختند که همان روزها سوالی مطرح شد که چرا حضرات مدعی وطن پرستی در زمان تشکیل فراکسیون نمایندگان کرد معترض نبودند؟؟ گرچه بنده در جریان جلسات متعدد فراکسیون نمایندگان کردزبان و خصوصا جبهه متحدد کرد که کاری مشابه حزب خلق ترکیه را انجام میدهد با سران اصلاحات هستم و احتمالا دوستان رده بالا میدانند منظورم را... در هر صورت کارهای حزبی و التزام به قوانین اسلامی امری قابل پیگیری هست
  • اشنا ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    قاضی پور اصلاح طلب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس