کد خبر 632961
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

جبهه برای «اسکندر» خط مقدم جوانی و برای پدر خط پایان آرزوهای بر دل مانده او شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اروند رود نقطه‌ای است که شاهد لحظات سخت و ماندگار انسان‌هایی بوده است. رزمندگانی که برای حفظ دین و شرافت‌شان در پای آن جان دادند و نام‌شان در تاریخ ماندگار شد. اروند در دوران دفاع‌مقدس میزبان مهمانی باشکوهی بود آنقدر باشکوه که نام این مهمانی در تاریخ مقاومت ملت ایران جاودان مانده است.

عملیات والفجر 8 یکی از بزرگ‌ترین نبردهای دوران جنگ هشت سال دفاع‌مقدس بود که در روز 20 اسفند 64 با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» با عبور از اروند رود حد فاصل خسرو آباد تا رأس البیشه آغاز شد و پس از 78 روز جنگ تمام‌عیار شهر فاو به تصرف نیروهای ایرانی در آمد و این عملیات با توجه به موقعیت عملکردی و تجهیز نیروهای ایرانی موجب حیرت همه کارشناسان نظامی شد، طوری ‌که رزمندگان در عملیات والفجر 8 هشت نبوغ خود را در شگردهای نظامی‌گری به دنیا نشان دادند.

شهید «اسکندر بیستونی» یکی از جوانان جویای نام بود که در دوم فروردین‌ماه سال 46 در زنجان متولد شد جوانی رشید که هروقت پدر نگاه به قد و بالایش می‌انداخت، می‌ماند چه آرزوی برای این جوانش بکند. برای رفتن آماده شده بود جبهه برایش خط مقدم جوانیش و خط پایان آرزوهای بر دل مانده پدرش بود؛ لباس غواصی را که به تن کرد دل به دریای رفتن، گذشتن از دنیا زد؛ 21 بهمن ماه سال 64 اروند رود روز و نقطه عروج اسکندر 18 ساله بود.
 
«بسمه تعالی

با سلام بر انبیاء و خاتم انبیا محمد (ص) و معصومین و امامان و امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خمینی و شهدا و خانواده معظم شهدا و مفقودین و اسرا و جانبازان اسلام.

با شهادت و وحدانیت خداوند تبارک و تعالی، یکتایی که نیست خدایی به غیر از (الله) و شهادت و گواهی بر محمد (ص) و رسول الله که فرستاده خداست و شهادت بر ولایت اولین ولی، یعنی حضرت علی (ع) بر مسلمین و شیعیان جهان.

اینجانب بنده حقیر خداوند تبارک و تعالی، اسکندر بیستونی، فرزند محمد صادق بیستونی، چیزی ندارم که وصیت کنم. تنها پیامی که بعد از خود بر جای می‌گذارم، این است که به گفته رهبر کبیرانقلاب اسلامی مساله اصلی جنگ است و عزت و شرافت ما در گرو همین مبارزات است و هیچ کاری را مقدم‌تر از جبهه و پشت جبهه ندانید و با تمام وجودتان پشتیبان امام و ولایت فقیه باشید.

با الهام گرفتن از فرموده‌های گهربار امام عزیز تمامی توطئه‌های شرق و غرب و ضد انقلاب داخلی را خنثی کنید. ضد انقلابی‌هایی که برای هر چیز نق می‌زنند و به اصطلاح می‌خواهند، تیشه به ریشه نظام رهبری اسلامی بزنند؛ ولی غافل از این که حکومت اسلامی ایران به راه خود ادامه می‌دهد و تمامی توطئه‌های مخالفین را نقش بر آب می‌کند.

انقلابی که با خون پاک کفر ستیزان اسلام آبیاری شده و هرگز آسیب پذیر نمی‌شود. انقلاب و امامی که پشتیبانش امام زمان باشد، دیگر چه جای خوف است. چون امام زمان دست عنایتش را بالای سرانقلاب و امام دارد و به یاری خداوند انقلاب اسلامی به هدفش که همانا پیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی و برپا داشتن پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله بر کاخ‌های کرملین و کاخ سفید است؟ پیش خواهد رفت.

وصیت می‌کنم که با جان و دل پشتیبان جبهه باشید و یکی از رسالت‌های عمده انقلاب اسلامی صدور انقلاب اسلامی به جهان می‌باشد و طبیعی است که باید منتظر هجوم همه جانبه استکبار جهانی علیه انقلاب خونبار اسلامی مان باشیم. یکی ازپیام‌های مبارزات اسلامی علیه نظام کفر جهانی موجب پدید آمدن تکیه گاه‌هایی تعیین کننده به نام کربلا و قدس که نوعا دو امور اساسی در حیات انقلاب اسلامی است، می‌باشد.

به گفته امام عزیز، اسرائیل باید از بین برود. چه خوب فرموده امام عزیز، استکبار جهانی خوب می‌داند درجنگ نه چندان دوری که مابین توده‌های میلیونی مسلمانان انقلابی منطقه علیه رژیم صهیونستی اشغالگر قدس در خواهد گرفت و اسرائیل از بین خواهد رفت. انشاالله و انشاالله به فرموده امام عزیز مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد به دست رزمندگان خدا جوی تحقق خواهد یافت و چه خوب است که درباره قدس چنین گفت.»
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس