کد خبر 632754
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که اردن، سعودی ها، فرانسه، آمریکا، انگلیس، قطر و ترکیه در حمایت از تروریسم موجود در سوریه دست دارند.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در سخنانی بر حمایت برخی کشورهای عربی از گروه های تروریستی تاکید کرد.
 
بر اساس این گزارش «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی اظهار داشت: اردن، سعودی ها، فرانسه، آمریکا، انگلیس، قطر و ترکیه در حمایت از تروریسم موجود در سوریه دست دارند. این کشورها به گونه ای اقدام می کنند که به نظر می رسد نسبت به قطعنامه های شورای امنیت در خصوص مبارزه با تروریسم بی توجه هستند؛ درست همانگونه که رژیم صهیونیستی از تروریست های جبهه النصره در جنوب به صورت آشکار حمایت می کند.
 
وی در ادامه در همین راستا افزود: اسرائیل از عناصر جبهه النصره و تمامی تروریست ها که در اردن، عربستان سعودی، ترکیه و خود اسرائیل آموزش دیده اند، استقبال می کند و با حمایت مالی قطر این تروریست ها را در بیمارستان های خود مداوا می کند.
 
نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که صدها شکایت نامه را به دلیل اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان سوریه و دست داشتن آن در درگیری های محور جنوبی، به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ارسال کرده ایم.
 
وی بیان داشت: تا زمانی که آمریکا تمایل دارد گروه های تروریستی را در قالب گروه های معارض بگنجاند و این دو را از یکدیگر تفکیک نکند، این مسأله حل نخواهد شد. آن ها از تروریسم به عنوان حربه ای علیه دولت سوریه استفاده می کنند.
 
بشار الجعفری تاکید کرد: سیاست های انگلیس و فرانسه بر حیله، کینه و تسویه حساب با سوریه بنا شده است و خروجی جوامع آنها، تروریسم اروپایی است که می خواهند با به کارگیری آنها در سوریه و عراق، از این عناصر رها شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس