کد خبر 632550
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با انتقاد از روند کُند رسیدگی به برنامه ششم در پارلمان، گفت: بررسی کلیات و جزئیات برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق رسماً از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون تلفیق از هفته آینده بررسی کلیات و سپس جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه را آغاز می‌کند.

وی با انتقاد از عدم بررسی برنامه ششم در هفته سوم تعطیلات تابستانی پارلمانی، گفت: متأسفانه کار رسیدگی به برنامه ششم توسعه خیلی عقب و کُند است، علیرغم تذکر رهبر معظم انقلاب برای بررسی سریعتر برنامه ششم، ولی به نظر می‌رسد تعطیلات 3 هفته‌ای پارلمان به روند بررسی برنامه ششم توسعه ضرر وارد کرد.

این عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس در ادامه تصریح کرد: از طرفی مشخص است که لابُد بعد از پایان تعطیلات تابستانی خانه ملت در بررسی برنامه ششم تعجیل کنند و اجازه ندهند پیشنهادات وکلای ملت درباره مواد برنامه ششم به طور کامل مطرح شود.

حاجی‌دلیگانی بر همین اساس یادآور شد: برخی از اعضای کمیسیون تلفیق کاملاً آمادگی داشتند که در هفته سوم تعطیلات تابستانی، با حضور در مجلس شورای اسلامی، جلسات تلفیق را برای رسیدگی به برنامه ششم تشکیل دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظرسنجی از اعضای کمیسیون تلفیق برای تشکیل جلسات در هفته جاری انجام شده بود که فقط 7 نفر از اعضا با تشکیل جلسات تلفیق از این هفته موافقت کرده بودند اما تعداد قابل توجهی از اعضا گفته بودند جلسات تلفیق از همان هفته بعد که پارلمان آغاز به کار می‌کند، تشکیل شوند و حدود 5 یا 6 نفر از اعضا گفته بودند اگر قرار شد تلفیق طی هفته جاری جلسه داشته باشد، در آن شرکت می‌کنیم.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس