نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی‌های دلسوزان در مورد برجام امروز یکی پس از دیگری عینیت پیدا می‌کند و آنها که این دلسوزان را مورد شماتت قرار می‌دادند باید در پیشگاه ملت از آنها عذرخواهی کند.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اذعان وزیر امور خارجه به بدعهدی‌های آمریکا و اینکه برجام برای ما دستاوردی نداشته است، گفت: آنچه که پیشتر توسط دلسوزان در مورد برجام و بدعهدی‌های آمریکا مطرح می‌شد و این افراد تحت عنوان دلواپس مورد خطاب قرار می‌گرفتند همان مطالبی است که امروز وزیر امور خارجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس بانک مرکزی و حتی آقای رئیس‌جمهور به آن اذعان دارند.

وی افزود: امروز ما شاهد هستیم که آن پیش‌بینی‌هایی که دوستان دلسوز ما در حین مذاکرات که هسته‌ای و امضای برجام داشتند امروز یکی پس از دیگری عینیت پیدا می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز آقای رئیس‌جمهور در پیشگاه ملت باید از این دلسوزان عذرخواهی کند چراکه وقتی آنها از سر دلسوزی نکاتی را در خصوص برجام مطرح می‌کردند مورد شماتت و نسبت‌های بی‌روا از سوی رئیس‌جمهور و مسئولان دولتی قرار می‌گرفتند.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا در برجام شرایطی را به وجود آورده که ما برای نجات از وضعیت فعلی به هرچه که آنها می‌گویند متوصل شویم و هرچه که این کار را می‌کنیم مشکلات‌مان نه تنها کم نشده بلکه بیشتر می‌شود و عملا به اهدافمان در برجام دست پیدا نمی‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    و قال الشیطان لما قضی الامر ان الله وعدکم وعد الحق و وعدتکم فاخلفتکم و ما کان لی علیکم من سلطان الا ان دعوتکم فاستجبتم لی فلا تلومونی ولوموا انفسکم ماانا بمصرخکم و ما انتم بمصرخی انی کفرت بما اشرکتمون من قبل ان الظالمینلهم عذاب الیم ): (و همینکه کار حتمی شد، شیطان گفت : بدرستی که خدا به شماوعده حق داد و من نیز به شما وعده دادم و تخلف کردم ، من بر شماتسلطی نداشتم ، جز اینکه شما را دعوت کردم و شما اجابتم کردید، پس مراملامت نکنید آیه 22 سوره ابراهیم
  • مرندی ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    چه طور . رئیس جمهور با تمام انرژی داد می زنند سپاسگذار و ممنونش باشیم و تمامی استاندارانش هم تائید کرده اند که توفیقات روزافزونی داشته اند و شما هم به عنوان ناظر ، خلافش را می گوئید . تازه داری مخالف ایشان سخن می گوئی
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    بابا بی خیال از این برجام برجام چیزی عاید نشد ..مصرفش برای تبلیغات انتخاباتی گذشته است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس