عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از موافقت علی لاریجانی با تصدی ریاست شواری عالی فراکسیونهای مجلس دهم خبر داد.

به گزارش مشرق، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشست فراکسیون مستقلان ولایی مجلس صبح روز یکشنبه 4 اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: احتمالاً یکی از مسئولان دولتی در این جلسه حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره کیفیت اجرای برنامه پنجم توسعه و نحوه اجرایی شدن برنامه ششم توسعه بحث و تبادل نظر می‌شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با اعلام اینکه در پیش ثبت‌نام نمایندگان برای عضویت در فراکسیون 100 نماینده ثبت‌نام کرده بودند، افزود: پس از رونمایی از اساسنامه فراکسیون فرمهای عضویت میان نمایندگان توزیع شد که تاکنون 50 نماینده این فرمها را امضا و تحویل هیئت رئیسه فراکسیون داده‌اند.

بائوج لاهوتی با بیان اینکه در نشست 4 مهر زمان برگزاری مجمع عمومی فراکسیون نیز مشخص می‌شود، اظهار کرد: در نشست مجمع عمومی شورای مرکزی و اعضای هیئت رئیسه دائم فراکسیون مستقلان ولایی مجلس انتخاب می‌شوند.

وی با تاکید براینکه در ترکیب هیئت رئیسه فراکسیون، شاهد تغییرات چندانی نخواهیم بود، گفت: اعضا فراکسیون بر ریاست جلالی اتفاق نظر دارند و به احتمال قریب به یقین وی رئیس فراکسیون باقی می‌ماند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از پیشنهاد تشکیل شورای عالی فراکسیونها به علی لاریجانی رئیس فراکسیون ولایت مجلس خبر داد و گفت: در جلسه اخیری که با علی لاریجانی داشتیم به وی پیشنهاد تشکیل این شورای عالی را دادیم که با موافقت وی مواجه شدیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با رئیس فراکسیون ولایت داشتیم به وی پیشنهاد کردیم که وی رئیس شورای عالی فراکسیونها که متشکل از 17 عضو 3 فراکسیون سیاسی موجود در مجلس است، باشد که لاریجانی با این موضوع موافقت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس