مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه همه شهدای مدافع حرم داوطلبانه عازم سوریه شدند گفت: اغلب این شهدا از نسل دوم و سوم انقلاب هستند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ابراهیم طاهرنژاد در نشست صمیمی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  ۱۶ شهید گیلانی و یک شهید از تیپ فاطمیون که همسرش گیلانی است مجموع شهدای مدافع حرم استان را تشکیل می‌دهند.

او شهید سعید مسافر را کم‌سن‌ترین و شهید دوربین را مسن‌ترین شهدای مدافع حرم گیلانی دانست و افزود: تمام شهدای مدافع حرم گیلانی متاهل بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه ۱۵ تن از این شهدا دارای فرزند هستند، یادآور شد: ۱۶ فرزند دختر و ۱۶ فرزند پسر از شهدای مدافع حرم گیلانی به یادگار مانده است.

وی تصریح کرد: شهدا بودند که هم اقدام و هم عمل کردند و امیدواریم در سال «اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» در مسیر شهدا گام برداریم.

طاهرنژاد استان گیلان را در همه عرصه‌ها پیش‌رو دانست و گفت: کسب جایگاه نمونه در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل شدن به استانی الگو در این زمینه از راهبردهای در دست اقدام مسئولین مربوطه است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    سربازان اسلام میرن با دشمنان ناموس و همه چیز ملت میجنگند اونوقت برخی دنبال ایرادگیری هستند. جواب خدا رو چی میخوان بدن؟ خیلیها که یا پول نمیگیرند یا خیلی اندک اما بالفرض محال که میگرفتند اینم شد ایراد؟ یعنی سرباز اسلام بره به جنگ دشمن مردم بهش حقوق بدن ایراد داره؟ حالا حساب کن بدون نیاز مالی زن و بچه اش را بگذاره و بره شهید بشه. واگذار به خدا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس