کد خبر 631914
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز همه کشورهای استکبار ایستاده‌اند تا نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب را از بین ببرند اما مدافعان حرم در مقابل آن‌ها ایثارگرانه ایستاده‌اند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، علی جنتی در یادواره کشوری شهدای مدافع حرم که عصر پنجشنبه ۲۵ شهریور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد٬ تصریح کرد: اگر اسلام امروز زنده است و ما شاهد وجود یک و نیم میلیارد مسلمان هستیم، این مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران از صدر اسلام تاکنون است.

وی افزود: پیروزی انقلاب نیز مرهون ایثارگری شهدایی است که در دوران قبل از انقلاب شکنجه‌های سختی را تحمل کردند. دوران دفاع مقدس نیز از تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران به دست آمده و دشمنانی که در اندیشه شکست انقلاب و اشغال سرزمین ایران بودند مشاهده کردند که نه تنها انقلاب شکست نخورد بلکه چنان تقویت شد که همچون درختی تنومند، با هیچ تندبادی تکان نمی خورد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه این شهادت‌ها٬ شهدای مدافع حرم حماسه آفریدند. اگر ایثارگری شهدا نبود داعش و القاعده تا مرز ایران آمده بودند، همانطور که به ۴۰ کیلومتری ایران رسیده بودند. اگر ایستادگی و پایمردی این مردان ایثارگران در عراق و صبر خانواده‌های آنان نبود امنیت کشور ما تهدید می‌شد و اماکن متبرکه شیعیان نیز در عراق بر جای نمانده بود.

وی تأکید کرد: امنیت کشور و حفظ اماکن متبرکه شیعیان در منطقه مرهون ایثار مدافعان حرم است. ملتی که با ایمان به خدا، ایثار و تحمل خانواده‌های رزمندگان ایستاده است شکست نمی‌خورد و اطمینان داریم در آینده نه چندان دور شام و عراق و منطقه از لوث وجود مزدوران استکبار پاک می‌شود؛ چنانکه اثری از آنان باقی نماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    آنها ایستاده اند اما بعضی مسئولین از پشت خنجر میزنند به اینها و راهی که رفته اند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس