کد خبر 631370
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳

در فیلم «مرتضی عطایی» در کنار «مصطفی صدرزاده» نشسته و دو هم سنگر، قراری را که با یکدیگرگذاشته اند، در تاریخ جاودانه می کنند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چهار روز قبل، هم زمان با «یوم الله» عرفه، یکی از سردارانِ مشهدی «لشکر فاطمیون» بال در بال ملائک گشود.
«مرتضی عطایی» که غالبا او را با نامِ جهادی «ابوعلی» می شناختند، چندین سال در خطوطِ مقدمِ جبهه‌ی «سوریه» حضور داشت و به قدری با رزمنده‌گان و مجاهدانِ «لشکر فاطمیون» درآمیخته شده بود که بسیاری از آشنایانِ چند سالِ اخیرش، حدس هم نمی زدند، او ایرانی باشد.
نامِ و یاد «مرتضی عطایی»(چه در زمانِ حیاتش و چه در این چند روزه ی پس از شهادتش) پیوندی عمیق و ناگسستنی با «مصطفی صدرزاده» دارد. سرداری که فرماندهی «تیپ عمار» توسط «ابوحامد»(بنیان‌گذار افسانه ای «لشکر فاطمیون)، به او سپرده شد و حدود یازده ماه قبل، در «عملیات محرم» با خون خویش وضو گرفت. «مرتضی» جانشینِ او بود. بچه های «تیپ عمار» غالبا می دانستند که این دو با یکدیگر عهد و قراری دارند که قطعا تحقق خواهد یافت و سرانجام، شد آن چه شد.
 
آن چه پیش رو دارید، قطعه فیلم کوتاهی است که دقیقا 18 ماه قبل (به تاریخ سه شنبه، 24 خرداد 1394 شمسی) توسط «مرتضی عطایی» در تهران برداشته شده. در فیلم «مرتضی عطایی» عازم به «سوریه» است و کنار «مصطفی صدرزاده» نشسته و دو هم سنگر، قراری را که با یکدیگرگذاشته اند، در تاریخ جاودانه می کنند:
 
هدیه به روح بلندپرواز این دو شهید فاطمی، صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 
{$sepehr_media_1761496_400_300}
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • گمنام ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    عاشقتونم خداییش.......
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    روحشان شاد. دست ما رو هم بگیرید. شادی روحشون صلوات.
  • رضا ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    ای جانم ...
  • هادی ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    آقا مصطفی و آقامرتضی خواهشا دست مارم بگیرید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس