کد خبر 631567
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

آن چه پیش رو دارید، برش هایی است از تشییع پیکر فرمانده «ابوعلی» و دو تن دیگر از هم سنگرانش که ساعاتی قبل در مشهد مقدس برگزار شد

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چهار روز قبل، هم زمان با «یوم الله» عرفه، یکی از سردارانِ مشهدی «لشکر فاطمیون» بال در بال ملائک گشود.
«مرتضی عطایی» که غالبا او را با نامِ جهادی «ابوعلی» می شناختند، چندین سال در خطوطِ مقدمِ جبهه‌ی «سوریه» حضور داشت و به قدری با رزمنده‌گان و مجاهدانِ «لشکر فاطمیون» درآمیخته شده بود که بسیاری از آشنایانِ چند سالِ اخیرش، حدس هم نمی زدند، او ایرانی باشد.
نامِ و یاد «مرتضی عطایی»(چه در زمانِ حیاتش و چه در این چند روزه ی پس از شهادتش) پیوندی عمیق و ناگسستنی با «مصطفی صدرزاده» دارد. سرداری که فرماندهی «تیپ عمار» توسط «ابوحامد»(بنیان‌گذار افسانه ای «لشکر فاطمیون)، به او سپرده شد و حدود یازده ماه قبل، در «عملیات محرم» با خون خویش وضو گرفت. «مرتضی» جانشینِ او بود. بچه های «تیپ عمار» غالبا می دانستند که این دو با یکدیگر عهد و قراری دارند که قطعا تحقق خواهد یافت و سرانجام، شد آن چه شد.
آن چه پیش رو دارید، برش هایی است از تشییع پیکر فرمانده «ابوعلی» و دو تن دیگر از هم سنگرانش که ساعاتی قبل در مشهد مقدس برگزار شد.
 
{$sepehr_album_44732}
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    السلام علیک یا ابالحسن یا علی بن موسی الرضا سلام ودرود بر شهدا بالاخص شهدای دفاع از حرم پاک حضرت زینب سلام الله علیها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس