آن چه پیش رو دارید، قطعه فیلم کوتاهی است که روز اربعین سال گذشته، توسط «مرتضی عطایی» در حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) برداشته شده

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مرتضی عطایی» که غالبا او را با نامِ جهادی «ابوعلی» می شناختند، چندین سال در خطوطِ مقدمِ جبهه‌ی «سوریه» حضور داشت و به قدری با رزمنده‌گان و مجاهدانِ «لشکر فاطمیون» درآمیخته شده بود که بسیاری از آشنایانِ چند سالِ اخیرش، حدس هم نمی زدند، او ایرانی باشد.
نامِ و یاد «مرتضی عطایی»(چه در زمانِ حیاتش و چه در این چند روزه ی پس از شهادتش) پیوندی عمیق و ناگسستنی با «مصطفی صدرزاده» دارد. سرداری که فرماندهی «تیپ عمار» توسط «ابوحامد»(بنیان‌گذار افسانه ای «لشکر فاطمیون)، به او سپرده شد و حدود سیزده ماه قبل، در «عملیات محرم» با خون خویش وضو گرفت. «مرتضی» قائم مقامِ او بود. بچه های «تیپ عمار» غالبا می دانستند که این دو با یکدیگر عهد و قراری دارند که قطعا تحقق خواهد یافت و سرانجام، شد آن چه شد.
 
آن چه پیش رو دارید، قطعه فیلم کوتاهی است که دقیقا یک سال قبل (روز اربعین سال گذشته) توسط «مرتضی عطایی» در حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) برداشته شده. در فیلم «مرتضی عطایی» پیامی را برای فعالان یکی از شبکه های اجتماعی ارسال کرده است. امسال او، میهمان محضرِ «بانوی مقاومت» و همان شهیدانی است که در این پیام، نامشان را برده:
 
هدیه به روح بلندپرواز شهید «مرتضی عطایی»، صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 
{$sepehr_media_1863870_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس