کد خبر 655567
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

«جواد جهاني» از کارکنان روزنامه‌ي خراسان بود که داوطلبانه به يگان‌هاي مدافع حرم در سوريه ملحق شد و چند روز قبل پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» نهادند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شب گذشته، مردم مشهد با پیکر مطهرِ یکی از از مدافعانِ حرم «بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)»، وداع كردند.
شهید «جواد جهاني» از کارکنان روزنامه‌ي خراسان بود که داوطلبانه به يگان‌هاي مدافع حرم در سوريه ملحق شد و چند روز قبل طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه» پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» نهادند.
آن چه پیش رو دارید، برش هایی است از آيين وداع با پيكر اين کبوترِ حریم آل الله(صلوات الله علیهم) که شب قبل، توسط گروه جهاد و مقاومت مشرق به ثبت رسیده است. پیکر «جواد جهاني» در پایان مراسم، جهت وداع همکارانش، به دفتر روزنامه خراسان منتقل شد:
روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 
{$sepehr_album_46793}
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    سعادتی بالاتر از این نیست. کاش قسمت منه نالایق هم بشه
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    خبرنگاران دارن شهید می شن چه خبره
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    جواد جهانی خبر نگار نبود رزمند بود که با حسن حریری شهید شدن بنده سعادت همکاری با حسن حریری رو داشتم ایشان وقعا صورت نورانی داشتند همیشه به شوخی میگفتم قیافش بوی شهادت میده و از آخر هم به آرزوش رسید من به خانواده گرامیش و همرسشون تبریک میگم شهادت نصیب هرکسی نمیشه غیر از کسانی که به خاطر زندگی مخلصانه ای که داشتند نظر کرده بودند و برای ما جز روسیاهی چیزی نیست
  • 182 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    خانواده هاشون دلتنگ میشن وگرنه شهید رو درهمان مکانی که شهید میشه باید دفن کنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس