کد خبر 631309
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

ستاد هماهنگی عملیات نظامی روسیه در خاک سوریه ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای از آغاز عملیات عقب نشینی واحد های نظامی در مناطق حاشیه ای جاده کاستلو واقع در شمال شهر حلب خبر داد.

گروه جهان مشرق- ستاد هماهنگی عملیات نظامی روسیه در خاک سوریه ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای از آغاز عملیات عقب نشینی واحد های نظامی در مناطق حاشیه ای جاده کاستلو واقع در شمال شهر حلب خبر داد.

آغاز عملیات عقب نشینی از جاده کاستلو حلب+نقشه

بنابر این گزارش، صدها نظامی روس از روز گذشته در قالب طرح توافق آتش بس در دو مرکز نظامی نزدیک اتوبان گاستلو حلب مستقر شده اند تا بر عملیات امدادرسانی سازمان ملل به محلات شرقی تحت سیطره ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد نظارت کنند. گفته می شود در پی درخواست نظامیان روس از گروه های مسلح تکفیری برای عقب نشینی از مناطق حاشیه اتوبان کاستلو گروه حرکت نورالدین زنکی (عامل ذبح کودک 12 سالع فلسطین در اردوگاه حندرات حلب) وابسته به ارتش آزاد مراکز خود را تخلیه نموده است. بر اسا طرح توافق قرار است که جاده کاستلو و مناطق اطراف آن منطقه خالی از سلاح و غیر نظامی باشد. هم اکنون بیست کاروان اعزامی از سوی سازمان مل، قطر، عربستان و ترکیه برای گروه های تروریستی تکفیری مستقر در چند محله محاصره شده شرق حلب در انتظار بازرسی و صدور اجازه برای انتقال کمک های تدارکاتی به داخل این شهر می باشند.

آغاز عملیات عقب نشینی از جاده کاستلو حلب+نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    چرا هیچ اقدامی برای رفع محاصره فوعه و کفریا نمیشه؟؟
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    روسیه باز دوباره داری می ری تو چاه چیکار داری می کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس