کد خبر 629147
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

فعالان رسانه ای سوری خبر از همکاری یکی از خطرناک ترین فرماندهان و متخصصان نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش با ارتش ترکیه در قالب عملیات سپر فرات در شمال استان حلب سوریه داده اند.

گروه جهان مشرق- فعالان رسانه ای سوری خبر از همکاری یکی از خطرناک ترین فرماندهان و متخصصان نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش با ارتش ترکیه در قالب عملیات سپر فرات در شمال استان حلب سوریه داده اند.

فرمانده سابق داعش همکار ارتش ترکیه!+عکس

بنابر این گزارش، رافع الصلیبی امیر بمبگذاران انتحاری و از خون ریزترین و وحشی ترین فرماندهان گروه داعش در دیرالزور واقع در شرق سوریه هفته گذشته پس از فرار به ترکیه با هدایت سازمان اطلاعات و ارتش این کشور بعنوان فرمانده یکی از گروه های وابسته به ارتش آزاد وارد شهر جرابلس در شمال استان حلب سوریه شده است. وی از اهالی شهر "موحسن" استان دیرالزور سوریه است که از سوی فعالان میدانی و رسانه ای سوری به ارتکاب جنایات فجیع در حق ساکنین دیرالزور متهم است که از آن جمله می توان به کشتار هزاران تن از مردان قبیله شعیطات دیرالزور به اتهام خروج از اوامر و بیعت داعش و حملات علیه مواضع نیروهای دولتی سوریه در شهر و فرودگاه دیرالزور اشاره کرد. اخیرا بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد تصویری از رافع الصلیبی بعنوان فرمانده ارشد در جریان عملیات سپر فرات علیه شبه نظامیان کرد و داعش منتشر کرده است.

فرمانده سابق داعش همکار ارتش ترکیه!+عکس

(الصلیبی در پشت سر اسرای داعش اینبار در قامت فرمانده ارتش آزاد و همکار ارتش ترکیه!!!)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی غیر کرد ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    لعنت بر پانترکیسم و عثمانی گری که منطقه ما را به اتش کشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس