کد خبر 627200
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

مدیرعامل باشگاه استقلال با وجود این که برای سفر به کلمبیا ویزا دریافت کرده از قطعی نبودن حضورش در کنار تیم ملی فوتسال در جام جهانی خبر داد. او هم‌چنین تاکید کرد که جذب پادووانی در مراحل نهایی است.

به گزارش مشرق، مدیرعامل باشگاه استقلال که صبح امروز (یکشنبه) برای دریافت ویزا جهت شرکت در جام جهانی فوتسال به سفارت آلمان مراجعه کرده بود، تاکید دارد که رفتنش به کلمبیا بستگی به نتیجه داربی دارد.

سید رضا افتخاری در این باره گفت‌: از سفارت به کمیته‌ فوتسال آمدم تا ببینم چه خبر است و برای امور حرفه‌ای‌ شدن یکی از تیم‌های‌مان مواردی را بررسی و رسیدگی کنم. هنوز رفتنم به کلمبیا قطعی نشده، چون منتظر داربی هستم. اگر نتیجه‌ خوبی در این بازی بگیریم به کلمبیا خواهم رفت. به‌ هر حال در فوتسال هم به کفاشیان قول داده‌ام کمک کنم و به این جا می آیم و سر می زنم.  

وی ادامه‌ داد: هر کسی جز کفاشیان رییس کمیته‌ فوتسال می‌شد خیالم راحت نبود. با آمدن او خیالم راحت است و من هم در کنارش کمک خواهم کرد. البته من می خواستم بعد از داربی به باشگاه استقلال بروم اما نشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد نقل‌ و انتقالات آبی پوشان نیز گفت‌: انتقال مجتبی حق دوست نهایی شد و امروز هم لئوناردو پادووانی به اصفهان رفته تا رضایت نامه اش را از سپاهان بگیرد. کار او نیز در حال نهایی شدن است. ما هر بازیکنی که علیرضا منصوریان خواسته است را جذب کرده‌ایم و از او نیز حمایت خواهیم کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس