کد خبر 612459
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

مشاور و دستیار ویژه افشارزاده گفت: وقتی نتایج را می‌بینم جای انتقاد دارد اما منصوریان با روحیه است و مطمئن هستم موفق می‌شود.

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی در خصوص جدایی بهرام افشارزاده از استقلال اظهار داشت: چند مدتی بود که قرار بود افشارزاده از استقلال برود و مرتب از این موضوع حرف می‌شد که او از استقلال جدا می‌شود اما در نهایت روز گذشته این اتفاق افتاد و افشارزاده از استقلال رفت. حالا هم هر شخصی بیاید باید تلاش کند و البته بازیکنان و مجموعه فعلی هم موظف هستند پاسخ اعتماد هواداران را بدهند.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که شما دستیار ویژه بهرام افشارزاده بودید و آیا با رفتن او در استقلال می‌مانید یا خیر گفت: آن سمتی که افشارزاده به من داده بود در واقع پستی بود که من در کنار استقلال باشم الان هم در کنار تیم هستم و به استقلال کمک می‌کنم و از تیم جدا نمی شوم.

وی در خصوص انتقاداتی که به نتایج استقلال می‌شود گفت: وقتی نتایج را می‌بینم طبیعتا به هواداران حق می‌دهیم اما آنها باید بپذیرند بازیکنانی که به استقلال آمده اند جوان هستند و مثلا خط دفاع و هافبک نیاز به هماهنگی دارد این کادر فنی که من می‌بینم کارش را خوب انجام می‌دهد و مطمئن باشید موفق می‌شود.

عبداللهی تاکید کرد: منصوریان پسری پر کار و با روحیه است و تمام وقت در خدمت استقلال به همین خاطر من به مردم قول می‌دهم استقلال موفق می‌شود فقط آنها کمی صبر کنند.

وی در خصوص مصدومیت کنعانی‌زادگان نیز گفت: این بازیکن متاسفانه دچار آسیب دیدگی شده و قرار است امروز هم ام آر آی بگیرد تا تکلیفش روشن شود.

عبداللهی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور پادووانی در استقلال مطرح می‌شود گفت: از اواخر فصل گذشته چنین شایعه‌ای مطرح بود ولی من فکر نمی‌کنم پادووانی به استقلال بیاید چون کادر فنی یکی دو جای خالی در تیم گذاشته تا در روز مبادا از آنها استفاده کند. در حال حاضر استقلال بازیکنانی مثل مگویان،‌رابسون،‌حاج محمدی و مجید حسینی را در خط دفاع دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس