کد خبر 627775
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتسال ایران بتواند در جام جهانی کلمبیا در بین چهار تیم برتر قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در مراسم بدرقه بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما اینجا هستیم تا شما را با دعای خیر بدرقه کنیم. امیدواریم تیم ما جزو ۳-۴ تیم اول  و حتی بالاتر قرار بگیرد.

وی افزود: من به توانایی شما شک ندارم. در دوره گذشته جام جهانی تیم ایران با ناداوری و به شکل بدی از مسابقات خارج شد. امیدواریم این دوره مسابقات که تمام می شود شاهد دستاورد خوبی باشیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از کفاشیان برای بازیکنان تیم ملی صحبت کرد. وی گفت: سعی کردیم پاداشی که از مدتها قبل مانده بود امروز پرداخت کنیم. ما پاداش بازیکنان در قهرمانی آسیا را امروز به حساب همه ریختیم.

تاج افزود: با علی کفاشیان صحبت می کرم و ایشان پیشنهاد داد برای هر پیروزی تیم ملی فوتسال در جام جهانی پاداش بدهیم. این پاداش هم به صورت دلاری و همانجا به بازیکنان پرداخت می شود که مبلغ قابل ملاحظه ای است.

وی همچنین با بیان اینکه نباید فوتبال و فوتسال را با هم مقایسه کرد، گفت: من امروز شنیدم که بعضی ها گلایه کرده بودند و گفته بودند هوای فوتبال را بیشتر از فوتسال دارند. باید بگویم این طور نیست. برای ما همه چیز در جای خودش حائز اهمیت است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فوتسال ما جزو ۵ تیم برتر دنیا است. ان‌شاالله با دعای مردم تیم فوتسال به فینال جام جهانی می رود. مطمئنم که می توانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

تاج همچنین درباره اینکه چرا کفپوش سالن کمپ را عوض نکرده اند، گفت: کنار سالن در حال ساخت و ساز هستیم و اگر کفپوش را عوض می کردیم قطعا به خاطر این ساخت و ساز آسیب می دید.

وی در پایان گفت: برای پیروزی و موفقیت بزرگ تیم ملی و حتی قهرمانی در جام جهانی یک صلوات بفرستید.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی  با بیان اینکه سعید افشار، سعید اسفندیاری، مرتضی فراهانی و جواد اسفندیاری از تیم ملی خط خورده اند، گفت: باید از این بازی که با وجود آنکه می دانستند از تیم ملی خط خورده اند ولی در تمرینات این روزها حضور یافتند تشکر کنم.

وی سپس خطاب به مهدی تاج گفت: تنها خواهش من این است که به تیم ما به چشم تیم پنجم دنیا نگاه شود. من فقط می خواهم شخصیت بازیکن تیم ملی حفظ شود.

حاشیه های مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال را می خوانید:

* محمدرضا حیدریان، وحید شمسایی و حسین شمس در مراسم بدرقه حضور یافتند.

* وقتی بازیکنان با دریافت دسته گل بدرقه شدند، جواد اسفندیاری یکی از بازیکنان خط خورده به شدت اشک می ریخت که بعضی از اعضای کادر فنی تیم ملی به وی دلداری می دادند.

* اسفندیاری در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران با گریه گفت: می خواستیم به جام جهانی برویم اما نشد که بشود.

*  حسین شمس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و گفت: شک نکنید تیم ما از مرحله اول قاطعانه صعود می کند. اگر اول و دوم گروه خود شوید خوب است ولی اگر سوم شوید کارتان سخت خواهد بود. اینکه می گوییم این تیم بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران است دروغ نمی گوییم.

شمس خاطرنشان کرد: ما دو نفر از بهترین دروازه بانهای تاریخ ایران را داریم و سه تا از بهترین بازیکنان عقب گیر فوتسال ایران این را من نمی گویم بلکه تمام کارشناسان فوتسال ایران می گویند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس