کد خبر 626600
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه نشان دادند که فشار روانی ایجاد شده در جهت دهی نظر آنها مؤثر نیست و اکثریت آنها مسیر درستی که به نظرشان می‌رسید را انتخاب کردند.

به گزارش مشرق، اقبال شاکری،‌ با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران و موضوع واگذاری املاک در شهرداری،‌ اظهار داشت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران رقابتی بین دو گروه برای به دست گرفتن مدیریت خدمتگذاری به شهر بود و اکثریت شورا مدیریت کنونی خدمتگذاری را انتخاب کردند.
 
وی با بیان اینکه در این انتخابات موضوع بازنده و برنده مطرح نیست بلکه ترجیح یک مدیریت بر مدیریت دیگر است، ادامه داد: این نکته مهم این است که به نظر اکثریت اعضا هیئت رئیسه کنونی در امر خدمتگذاری موفق بوده است و توانسته نظر اکثریت را جلب کند.
 
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: اعضای شورا نشان دادند که فشار روانی ایجاد شده در جهت‌دهی نظر آنها مؤثر نیست و اکثریت آنها مسیر درستی که به نظرشان می‌رسید را انتخاب کردند؛ به نظر می‌رسد انتخاب اعضای هیئت رئیسه توسط اکثریت اعضا نشان دهنده اعتماد آنها به مدیریت کنونی است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بازرسی یا قوه قضاییه باید سریع‌تر نتیجه پیگیری‌ها و بررسی‌های خود را درباره موضوع واگذاری املاک اعلام کنند، اظهار داشت: شورای شهر با هیچ تخلفی مماشات نخواهد کرد و مایل است دستگاه قضایی از طریق قانونی کار را انجام دهد و اگر به حیثیت کسی لطمه وارد شده است نیز اعلام کند.
 
شاکری خاطرنشان کرد: قاطبه اعضای شورا در مخالفت با تخلفات یکصدا هستند و معتقدند نباید از تخلفی چشم‌پوشی شود اما بررسی اینکه تخلف شده یا نه وظیفه قوه قضاییه است و باید هرچه‌سریعتر دراین خصوص اعلام نظر شود چراکه آرامش را به جامعه باز می‌گرداند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس