کد خبر 625422
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:بعضی از افرادی که به دنبال منفعت و سود طلبی از انتخابات بودند و جو خاصی را ایجاد کردند با این انتخابات امیدوارم که تنبیه شده باشند و تأملی انجام بدهند و برای بهبود وضعیت مردم و شهر برنامه‌ریزی کنند به جای اینکه کار سیاسی انجام دهند.

به گزارش مشرق، الهه راستگو درباره انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران اظهارداشت: از اینکه با رأی اعضای شورای شهر هیأت رئیسه قبلی مجدداً ادامه کار می‌دهند خوشحالم چرا که  فعالیت خوبی داشتند، البته نمره 20 ندارند ولی تلاش خود را کرده‌اند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: امید است در یکسال باقیمانده شورای شهر گزارش مناسبی بدهند و شورا نیز بتواند به نحو مطلوبی کار نظارت خود را ادامه دهد.
 
وی با اشاره به اینکه وظیفه اعضای شورای شهر مدیریت شهر است نه کار سیاسی، گفت: بعضی از افرادی که به دنبال منفعت و سود طلبی از انتخابات بودند و جو خاصی را ایجاد کردند با این انتخابات امیدوارم که تنبیه شده باشند و تأملی انجام بدهند و برای بهبود وضعیت مردم و شهر برنامه‌ریزی کنند به جای اینکه کار سیاسی انجام دهند و تخریب کسانی که سالهای سال تلاش کردند و خدمت‌گذار مردم در نظام بوده‌اند را انجام دهند.
 
راستگو گفت: سیاه‌نمایی و بد جلوه دادن چهره افرادی که برای مردم کار می‌کنند چه سودی برای بعضی از افراد خواهد داشت آیا به دنبال منافع شخصی خود هستند و یا به دنبال منافع شخصی و حزب و گروه خاصی هستند.
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به عنوان عضو شورا معتقدم که شورا جای کار سیاسی نیست و جای کار برای مردم است و آنقدر در این بخش فضا باز است که اگر هر 31 نفر عضو شورای شهر هر روز فعالیت کنند باز هم کم است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس