کد خبر 625515
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

عضو شورای شهر تهران گفت:اتفاقات اخیر به دنبال جریان مخالف اصولگرا و تخریب چهره‌های اصولگرا بوده تا تفرقه‌ای به راه بیفتد و هیأت رئیسه شورا را در اختیار بگیرند و برای سال آینده از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل قناعتی در رابطه با اخبار منتشر شده در مورد واگذاری املاک به افراد ویژه گفت: موضوعی که مسیر قانونی را طی نکرده باشد و با این ضر‌ب‌العجل در آستانه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر مطرح شود هدفی جزء تخریب چهره‌های اصولگرا نداشته است.
 
وی ادامه داد: اتفاقات اخیر به دنبال جریان مخالف اصولگرا و تخریب چهره‌های اصولگرا بوده تا تفرقه‌ای به راه بیفتد و هیأت رئیسه شورا به اختیار بگیرند و برای سال آینده از این فرصت استفاده کنند.
 
این عضو شورای شهر تهران گفت: در حالی که اگر پایبند به قانون بودند و این هدف دنبال نمی‌شد می‌گذاشتند که موضوع املاک به افراد ویژه از مسیر قانونی طی شده و بر اساس بازرسی‌های مناسب انجام شود.
 
قناعتی گفت‌: باید این موضوع پس از اعلام رسمی از سوی سازمان بازرسی رسانه‌ای می‌شد در حالی که کار غیر اخلاقی و غیرقانونی کردند و بدون اعلام نظر مقامات قضایی این مطالب را نشر دادند.
 
وی گفت:‌ نیت این افراد از عجله‌ای که به خرج دادند فقط تخریب بود اما برگ برنده به واسطه خدمات اصولگرایان در شورا نصیب اصولگراها شد و نتیجه لازم را گرفتیم.
 
وی با تاکید براینکه بهتر بود پیگیری‌های قانونی انجام می‌شد، گفت: باید این سوال را پرسید که چرا موضوع واگذاری املاک، مسیر حقوقی خود را طی نکرد و به جای اینکه از مسیر قانونی عبور کند نشر پیدا کرد. با این اقدام تمام اعضای شورا و شهرداری متهم شده‌اند. به همین دلیل در حال حاضر علاوه بر اینکه پیگیری‌های قانونی انجام خواهد گرفت افرادی که به آنها اتهام زده شده نیز برای احقاق حق خود وکیل گرفته‌اند.
 
قناعتی ادامه داد: افرادی که اقدام به چنین اخبار کذبی کرده‌اند باید در محاکم حقوقی پاسخگو باشند چرا که با آبروی افراد بازی کرده و مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد کرده‌اند.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با تمام کارشکنی‌ها حق به حق‌دار رسید و سناریوی آنها شکست خورد،‌ گفت: سکوت معنادار اصلاح‌طلبان در این رابطه به معنی این است که این تخریب‌ها از ناحیه آنها صورت گرفته چرا که اگر کار خودشان نبود می‌آمدند و نشر این اخبار را محکوم می‌کردند و اعلام می‌داشتند که چنین اخباری مسیر قانونی را طی نکرده اما آنها در مقابل اتفاقات اخیر سکوت کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس