دادگاه نظامی مصر در ادامه صدور احکام سنگین علیه اعضای جماعت اخوان المسلمین، ۹۷ نفر را به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های خبری مصر، دادگاه نظامی استان اسیوط امروز چهارشنبه پس از بررسی پرونده یورش به تاسیسات بدیرمواس، 97 عضو جماعت اخوان المسلمین را به حبس ابد و 42 نفر دیگر را به حبس به مدت 5 تا 7 سال محکوم نمود.

بر اساس این گزارش، خالد الکومی عضو هیئت دفاع از متهمان گفت که در قضیه یورش به دفتر پست مرکز دیرمواس مربوط به سال 2015 ، دادگاه 36 نفر را به صورت غیابی به حبس ابد و 18 نفر دیگر را به 5 سال حبس محکوم کرد.

دادگاه همچنین 61 متهم دیگر را در رابطه با قضیه دوم مربوط به یورش به دفتر ثبت اسناد مرکز دیرمواس به حبس ابد و 24 نفر دیگر را به 7 سال حبس محکوم نمود.

دادگاه همچنین رسیدگی به پرونده سوم در خصوص یورش به مرکز پلیس مغاغه و برگزاری تظاهرات به دنبال پراکنده کردن تحصن هواداران مرسی در رابعه العدویه و النهضه را به روز 7 ماه سپتامبر موکول کرد.

کشته شدن یکی از رهبران گروه «ولایت سینا» در حملات ارتش

منابع مصری گزارش دادند که در اثر حمله هوایی ارتش مصر و بمباران خودروی متعلق به گروه تروریستی ولایت سینا در یکی از مناطق شمال سینا، یکی از رهبران این گروه کشته شد.

بر اساس این گزارش، یک هواپیمای بدون سرنشین مصر یک خودروی افراد مسلح گروه ولایت سینا که در حال حرکت در شهر رفح بود، بمباران کرد.

قاهره حمله تروریستی به یک هتل در موگادیشو را محکوم کرد

وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به هتل موگادیشو پایتخت سومالی را که به کشته شدن حدود 22 نفر و زخمی شدن 50 نفر دیگر منجر شد، محکوم کرد.

احمد ابوزید سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به هتل موگادیشو، به خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت گفت و برای زخمی ها نیز آرزوی شفای عاجل کرد.

وی بر ایستادگی دولت و ملت مصر در کنار دولت و ملت سومالی برای مقابله با تروریسم تا برقراری صلح و ثبات در سراسر این کشور تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    زندان به اخوانیها خوش بگذره ازانجا از داعش کمک بخواه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس