جدول پرفروش‌های کتاب در ابتدایی ترین روز آخرین ماه تابستان نشان می‌دهد کتاب‌های نوجوانان بازار داغ‌تری داشته و به نوعی فروش در میان این گروه سنی بیشتر بوده است.

به گزارش مشرق، کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» هشتمین جلد از مجموعه کتاب‌ های «هری پاتر» و شامل نمایشنامه مشترکی به قلم جان تیفانی و جک ثورن است که توسط جی. کی. رولینگ تنظیم شده است.

داستان این کتاب که در قالب نمایشنامه نوشته شده یکی از آثار پرفروش این هفته در میان کتابفروشی‌ها عنوان شده است، این اثر نوزده سال پس از رویدادهای «هری پاتر و یادگاران مرگبار» رخ می‌ دهد. شخصیت اصلی مجموعه، یعنی هری پاتر، اکنون کارمند پر کار وزارت جادو و پدر سه فرزند است. اما او هنوز با سیاهی‌ های گذشته دست به گریبان است و...

ردیف عنوان
پرفروش اول رویای نیمه شب
پرفروش دوم تن تن و سندباد
پرفروش سوم من پیش از تو

در این گزارش اضافه می شود که کتاب فروشی های سراسر کشور در بسیاری از نقاط نام کتاب هری پاتر و تن تن و سندباد به عنوان پرفروش مطرح می‌کردند.

ردیف  عنوان نویسنده
نویسنده اول مظفر سالاری
نویسنده دوم محمد میرکیانی
نویسنده سوم جوجو مویز

در ماه پایانی تابستان که روزهای نخستین خود را می گذراند کتاب های گروه سنی نوجوانان استقبال بیشتری داشته و عنوان برترین پرفروش‌ها از آن این قشر است.

در لیست هفته ابتدایی شهریور کتاب های من پیش از تو و پس از تو از نشر آموت نیز در گروه آثار پرفروش خودنمایی کرد. هرچند کتاب‌هایی چون رویای نیمه شب، دختر شینا، سلام بر ابراهیم هم مانند هفته هاپ ییش در گروه پرمخاطبین اثار بوده‌اند.

ردیف عنوان ناشر
ناشر اول کتابستان معرفت
ناشر دوم قدیانی
ناشر سوم سوره مهر

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس