کد خبر 618418
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

بهرام قاسمی در واکنش به جنایت تازه سعودی ها در حمله به بیمارستانی دریمن گفت: سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.

به گزارش مشرق، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید حمله جنگنده های متجاوز رژیم آل سعود به بیمارستانی در استان " حجه " یمن آنرا جنایتی آشکار و غیر قابل تصور علیه بشریت خواند و اظهار داشت: سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.
 
قاسمی افزود: در حالیکه موازین بین المللی و حقوق بشردوستانه و فراتر از آن وجدان بشری همگان را در جنگ ها و منازعات به اتخاذ اقدامات لازم برای حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی فرا می خواند، نظام تروریست پرور و جنگ افروز سعودی هیچ حد و مرزی برای به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و بیماران مظلوم و غیر نظامیان بی دفاع نمی شناسد که البته این رفتار نتیجه سکوت کر کننده و پنهانکاری جنایات این رژیم توسط مجامع و مراجع بین المللی از جمله سازمان ملل متحد!! است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر تأکید کرد: کاملا اشکار است که اقدام نمایندگان مردم یمن برای از سر گیری فعالیت پارلمان و ساختار های دمکراتیک و قانونی موجب عصبانیت روزافزون عربستان شده است لذا رژیم کودک کش حاکم بر عربستان با حملات گستره و بی امان خود به بیمارستانها و مدارس درصدد انتقام جویی از مردم بی گناه و بی پناه یمن است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آشنا ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    با تشکر ازموضع انقلابی .چرا مقامات رسمی وسیاسی کشور همیشه عنوان عربستان سعودی را بکار می برند.یعنی رسما اقرار میکنیم که عربستان ملک طلق آل سعوداست بهتره گفته شود رژیم آل سعود ِیا بقول حضرت امام حجاز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس