کد خبر 618269
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

اعضای کاروان «زیر سایه خورشید»، اعزامی به کشور افغانستان، روز گذشته در جمع خانواده‌های محروم شهرک جبرئیل هرات حاضر شدند و برای ایشان برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اجرا نمودند.

به گزارش مشرق به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛ این خانواده‌های محروم که عمدتا تحت پوشش مجموعه مردم نهادی با عنوان «فاطمیه» هستند، از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ظهوری مبلغ کاروان اعزامی در موضوع «زیارت بعید» بهره‌مند شدند.

وی در جمع این افراد گفت: اهل‌بیت(ع) از هر نقطه‌ای صدا و نیایش‌های ما را می شنوند و پاسخ می گویند و نباید توسل و زیارت را محدود به فواصل جغرافیایی نمود.

در پایان هدایای فرهنگی آستان قدس رضوی در میان این افراد توزیع گردید.

این گزارش حاکسیت؛ همچنین در روز میلاد حضرت رضا(ع) مراسم جشن با شکوهی در مسجد و حسنیه جامع هرات با حضور بیش از هزار و 500 نفر برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام زکی، امام جمعه شهرک خاتم الانبیاء هرات سخنرانی کرد. در پایان مراسم تبرک جستن حضار از پرچم حرم امام رضا (ع) اجرا گردید.

دیگر برنامه کاروان «زیر سایه خورشید» در حوزه‌ی علمیه بیت الامام الجواد(ع) عترتیه از حوزه‌های علمیه با شعب متعدد ویژه خواهران بود. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رجب‌زاده، رئیس مدارس علمیه عترتیه، به سخنرانی و بیان نکاتی درباره ایام دهه کرامت و شخصیت حضرت رضا (ع) پرداخت و از حضور خدام و مبلغان رضوی در این کشور تقدیر به عمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس