کد خبر 614328
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

اعضای کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید صبح امروز با آیت‌ا... سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مشرق به نقل از ستاد خبری «طرح زیر سایه خورشید»؛ این مرجع جلیل‌القدر در این دیدار، ضمن آرزوی توفیق برای مبلغان فرهنگی این کاروان، گفت: سلام مرا خدمت حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی برسانید برای ایشان آرزوی موفقیت دارد. از شما خدام حرم علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) درخواست دعا دارم و امیدوارم در راهی که قدم گذاشته‌اید، توفیقات روز‌افزون کسب کنید.

وی با تقدیر از این حرکت تبلیغی در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی بیان کرد: از زحمات خدام آستان قدس رضوي تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان اجر معنوی درخواست دارم.

در ادامه این دیدار، حجه الاسلام والمسلمین صادق گل‌زاده مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» ضمن ابلاغ سلام حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، دیدار با حضرت آیت‌ا... سیستانی را توفیقی بزرگ برشمرد و تصریح کرد: وجود پربرکت شما، فرصتی مغتنم برای مسلمانان عراق است. خوشبختانه جریان اسلام ناب در این کشور، توانسته بر تفکرات افراطی غلبه یابد و امیدواریم مسلمانان این کشور در مسیر جهاد دینی، پیروز و سربلند باشند.

این گزارش حاکیست، کاروان اعزامی در ادامه با سید مجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در عراق، دیدار داشت و پس آن خدمت مرجع عالیقدر عراق «سید محمد سعید حکیم» شرفیاب شد.

لازم به ذکر است؛ صبح روز گذشته، کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید همراه با پرچم متبرک حرم ثامن الحجج (علیه السلام) به عیادت بیماران بیمارستان الصدر نجف رفت. این برنامه با استقبال خوب مردم مواجه شد. این گروه طی روزهای آینده نیز چندین عنوان برنامه را به اجرا درخواهد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس