کد خبر 617607
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

تروریست‌های داعش اخیرا در شهر موصل 6 نفر را در بشکه‌های قیر داغ انداختند.

 به گزارش مشرق، یک منبع در شهر موصل، از اعدام 6 نفر از اهالی این شهر از طریق انداختن در بشکه‌های قیر داغ در ملأ عام خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، این افراد به اتهام همکاری و ارتباط با نیروهای امنیتی عراق حاضر در اتاق عملیات نینوی، بدین گونه اعدام شده‌اند.

این منبع محلی در ادامه توضیح داد: دادگاه شرعی داعش حکم اعدام 6 نفر را به وسیله انداختن در بشکه‌های قیر جوش را صادر کرد و این اعدام در مطنقه «الشوری» در مقابل انظار مردم انجام شد.

پیش از این بارها مقامات ارتش و نیروهای امنیتی عراق، از کاهش شدید روحیه تروریست‌های داعش و فرار بسیاری از آن‌ها در شهر موصل خبر داده بودند.

این گونه اعدام‌ها در زمانی انجام می‌شود که مراحل اول و دوم آزادسازی موصل به اتمام رسیده و به گفته «حیدرالعبادی» نخست‌وزیر عراق، نیروهای عراقی آماده آغاز مرحله سوم عملیات هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    2 0
    اگر فکر می کنید نوشته زیر رو شوخی می کنم اشتباه کردید :) داعشی ها رو گرفتید اگر دلتون نیومد شکنجه شون کنید و بکشیدشون من رو خبر کنید من دلم میاد اینها رو نه با قیر داغ نه این کارهای سوسولی نباید کشت ،درد و عذاب را باید توسط سلول به سلول بدنشون حس کنند،باید در چند مرحله کشته شوند نه به صورت عانی که باعث مرگ بشه و دردی احساس نکنند،کشیدن ناخن ها دونه دونه،کشیدن دندانها دونه دونه،سوزاندن پوست بدن با قاشق و سیگار،کندن پوست بدن ذره ذره،سپس کشیدن روی آسفالت داغ،بعد قرار دادن فرد در اتاقی پر از صدای ایجاد شده توسط باندهای قوی به مدت 48 ساعت متداوم سپس قرار دادن فرد زیر چکه کردن آب از سقف طوری که هر قطره آب روی سر طرف بیوفته،بعد از تمام این مراحل قطع اندام،کندن پوست به طور کامل و در آخر آتش زدن.
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    بهترین را جلوگیری از توحش داعشي ها بهتر است هر داعشي که اسیر میشود مثل خودشان اعدام شوند.مثلا آنها را با قیر جوشان آدام کنند
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    هاهاها یه داعشی اومد فقط با خوندن نظرم تنش به لرزه افتاد سریع منفی زد :)))) بله مجازات یعنی این دشمنان انسانیت و کسانی که عین انگل افتادن به جون دنیا و مردم بی گناه را می کشند و ترور می کنند باید بدانند چه سرانجامی در انتظارشان است مطمئن باشید در صورتی که بدونن افراد خیلی کمی به داعش خواهند پیوست. متاسفانه شما در این چیزها یعنی جنگ روانی اصلا قوی نیستید.
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    مسلمونی شما؟؟؟!!؟؟
  • ایرج ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    آقا من موافق اینم که تمامی اعضای داخلی داعشی ها رو زنده زنده برای آموزش تشریح و کالبد شناسی در بیارن و تو یوتیوب فیلمشو بزارن. من اعلام آمادگی میکنم برای این کار .
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    آقا یا خانم 16:05 اگر شما مسلمونی پس بخون: اشدا علی الکفار رحما بینهم. اشدا رو برید از کسانی که تفسیر واژه را می دانند بپرسید یعنی چی. در ضمن حتما الان همه فکر می کنن من از طرفداران مشرقم نه خوبه که بدونید من همونم که با سم سبز نظر می ذارم اما در برابر داعش و هر کس دیگه ای که دشمن مردم باشه فرقی نداره سبز باشی یا قرمز.
  • سبز ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    خخخخخخ مشرق پای خبرت قیر داغ تگ کردی؟یارو میاد سرچ کنه ببینه برای پشت بومش کجا قیر داغ تهیه کنه اسم سایت تو میاد تو گوگل :D :)))) خخخخخخخخخ کفتم یکم بخندیم تو چند خبر آخه بدجوری کلامون رفت توهم گفتم از دلت در بیارم :)))
  • سلیمانی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    دوسالی هست که مینوشتم و توصیه میکردم داعشی رو توی قیر بجوشونید جالب اینجاست یکبار گفتم امکان داره این اشغالها اینکارو کنند که متاسفانه شد..حیف لعنت بر این کثافتا
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    اگه این کار ها از یک انسان حتی در جواب باشه نهایت رذالته
  • امیر ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    اونا بر اساس اعتقادات غلطشون این کارها رو میکنن، ما چرا مثل اونها رفتار کنیم، به نظر من شکنجه کار مسلمانان واقعی نیست و باید ببینیم مقررات و قانون چی میگه ...
  • فامیل دور ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    وصیت حضرت امیر رو یادتون باشه که میگه از پیامبر شنیدم از قطعه قطعه کردن دوری کنید حتی اگر سگ حار باشه
  • سلیمانی ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    شک ندارم ایناییکه منفی میزارن ژن داعش تو خونشون هست تبریک میگم ایول...خیانتکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس