کد خبر 630130
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

نخست وزیر عراق روز یکشنبه در پیام تبریک خود به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان در خصوص پیرزوی قطعی بر گروه داعش در عراق ابراز امیدواری کرد و افزود: پیروزی بر داعش در عراق حتمی است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در پیام تبریک خود از پیروزی حتمی بر گروهک تروریستی داعش خبر داد و ابراز امیدواری کرد که آوارگان عراقی پس از آزادسازی شهرها و روستاهای خود از دست داعش به منازل خود برگردند.
 
نخست وزیر عراق پیشتر نیز بر سرنگونی داعش در عراق تاکید کرده بود و خبر از آغاز عملیات آزادسازی موصل در آینده نزدیک داده بود.

در بخش های دیگر پیام تبریک حیدر العبادی آمده است: در زمانی که مسلمان با قلب های آکنده از ایمان به وحدانیت خدا در حال انجام مناسک حج هستند، خواستار آن هستیم که این مناسبت بزرگ فرصتی برای وحدت، همکاری، برادری و تلاش برای برقراری صلح و امنیت و کنار گذاشتن اختلافات و همچنین پایان بخشیدن به درگیری و بحران باشد.

جنگ علیه گروهک تروریستی داعش در عراق با همکاری گروه های مختلف عراقی ادامه دارد و نیروهای عراقی تا کنون موفق شدند مناطق مهمی از عراق از جمله، تکریت، رمادی و فلوجه را از دست داعش آزاد کنند.

گفته می شود عملیات بزرگ آزاد سازی موصل به زودی با مشارکت تمامی نیروهای عراقی آغاز می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مرادیفر ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    به امید خدا با اغاز ماه محرم سقوط موصل هم به سرانجام برسه وبعد از پایان ماه محاکمه انان ورسیدن بهمحاکمه جنایات انان شاهده باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس