کد خبر 617553
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

رابرت دنیرو بازیگر و تهیه‌کنندۀ نامدار آمریکایی شنبه گفت که دونالد ترامپ نباید برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شد چون او «کاملاٌ دیوانه» است.

به گزارش مشرق، دنیرو که برای افتتاح جشنوارۀ فیلم سارایوو به بوسنی سفر کرده است، هنگام رونمایی از نسخۀ به صورت دیجیتالی بازسازی شدۀ فیلم «راننده تاکسی» در جمع تماشاگران این اظهارات را بیان کرد.

رویترز نوشت که ترامپ تاجر میلیارد آمریکایی نامزد رسمی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است. این تاجر میلیاردر با سخنان خود درباره هیلاری کلینتون، سلاح گرم، مکزیکی‌ها، مسلمانان و کهنه‌ سربازان آمریکایی جنجال‌های بسیاری به پا کرده است.

بازیگر «راننده تاکسی» در میان تشویق تماشاگران بوسنیایی در تئاتر ملی سارایوو گفت: «نمی‌فهمم چرا مردم ترامپ را دوست دارند. او حتی سزاوار جایگاه حال حاضر خود نیست. فقط خدا به دادمان برسد. گفته‌هایش حقیقتاً غیرمعقول و احمقانه است. او کاملاً دیوانه است.»

این بازیگر در ادامه افزود: «اما به گمان من رسانه‌ها مقاومت در برابر او را آغاز کرده‌اند. سرانجام می‌شنویم که رسانه‌ها به گفته‌های نامعقول و دیوانه‌وار او واکنش نشان می‌دهند.»

در چند وقت اخیر ترامپ رسانه‌ها را متهم می‌کند که بسیاری از اظهارات او را منعکس نمی‌کنند.

جمعه شب بازیگر 73 ساله سینمای آمریکا بیست و دومین دوره از جشنواره فیلم نیویورک را افتتاح کرد. این جشنواره به عنوان نمادی از مقاومت برابر محاصره شهر سارایوو بین سال‌های 1992 تا 1995 در دوران جنگ بوسنی پایه‌گذاری شد.


منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس