کد خبر 600593
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

قرار بود جیمز گاندولفینی نقش وکیل شخصیت اصلی را ایفا کند اما بعد از مرگش رابرت دنیرو جای او را گرفت. در نهایت زیلیان و پرایس مجبور به جایگزینی دنیرو با تورتورو شدند.

گروه فرهنگ و هنر مشرق- مینی سریال جدید شبکه پرمخاطب HBO با استقبال خوب منتقدها و مخاطب‌ها روبه‌رو شد بعد از واکنش‌های مثبت منتقدها و کارشناس‌ها به حضور پیمان معادی در فیلم سینمایی «کمپ ایکس ری» حالا نوبت به درخشش دوباره بازیگر ایرانی در تلویزیون رسیده.

پیمان معادی وارد شبکه «بازی تاج و تخت» شد

معادی که منتقد وبسایت راجر ایبرت از او به عنوان چهره درخشان فیلم اصغر فرهادی یاد کرده، اینبار در مینی سریالی هشت قسمتی از شبکه اچ‌بی‌او حضور پیدا کرده و باز هم با واکنش مثبت منقدها روبه‌رو شده است.به گزارش هفت صبح ساخته جدید HBO به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های تلویزیونی آمریکا «شب» نام داشته و براساس مجموعه‌ای بریتانیایی با نام «عدالت کیفری» ساخته شده که در سال 2008 از بی‌بی‌سی پخش شده بود و دو چهره شناخته شده هالیوود یعنی استیون زیلیان و ریچارد پرایس که در کارنامه خود نوشتن فیلمنامه آثاری همچون «فهرست شیندلر»، «دار و دسته نیویورکی‌» و «گنگستر آمریکایی» را دارند، به عنوان سازنده‌های اصلی سریال‌ «شب» شناخته می‌َشوند.

این مینی سریال داستان جوانی پاکستانی را روایت می‌کند که زندگی آرامی داشته و طی اتفاقی عجیب متهم به قتل می‌شود. نکته‌ای که سازندگان مجموعه توجه زیادی به آن داشته‌اند، این است که نیویورکی کاملاً واقعی از دوران بعد از حمله 11 سپتامبر را به تصویر بکشند. زیلیان اعتقاد دارد که بعد از حمله به برج‌های دوقلو دید مردم نسبت به اهالی خاورمیانه منفی شده و بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی مورد انتقاد قرار می‌گیرند. هر چند تنها قسمت ابتدایی «شب» برای عموم پخش شده اما منتقدها با دسترسی به قسمت‌های بعدی آن به این مسئله اشاره کرده‌اند که سازندگان مجموعه جدید HBO توانسته‌اند در هر قسمت شخصیتی جدید را معرفی کرده و به خوبی آن در بخشی از داستان قرار دهند. با این وجود  چند شخصیت اصلی دارد که از جمله آنها می‌توان به جان تورتورو، ریز احمد، بی کمپ و پیمان معادی اشاره کرد که نقش پدر شخصیت اصلی را بر عهده دارد.

پیمان معادی وارد شبکه «بازی تاج و تخت» شد

نکته قابل توجه این است که در ابتدا قرار بود جیمز گاندولفینی نقش وکیل شخصیت اصلی را ایفا کند اما بعد از مرگش رابرت دنیرو جای او را گرفت. در نهایت پروژه ساخت سریال طولانی‌تر از حد معمول شد و زیلیان و پرایس مجبور به جایگزینی دنیرو با تورتورو شدند. در شرایطی که تنها یک قسمت از مجموعه جدید اچ‌بی‌او پخش شده، منتقدها متوسط امتیاز 90 از 100 را به آن اختصاص داده‌اند و مخاطب‌ها هم در وبسایت‌ آی‌ام‌دی‌بی به آن امتیاز 9 داده‌اند. رسانه‌های معتبری همچون ورایتی و هالیوود ریپورتر گزارش داده‌اند که در صورت بالا بودن تعداد مخاطب‌ها احتمالاً اچ‌بی‌او در ادامه فصل‌های بعدی این مجموعه را بدون ارتباط داستان با فصل اول تولید کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس