کد خبر 617383
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

کسی را پیدا نمی کردم تا جیره راه را بدهد و در مشهد تعیین مکان کند. در قطار بود متوجه شدم که اشتباه سوار شده ام تا اینکه بچه های لشکر 27 جیره خود را گرفتند و جای اسکانشان مشخص شده.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حاج فیروز احمدی، جانباز و رزمنده دیدبان از گردان ادوات لشکر 10 سید الشهدا علیه السلام، در خاطره ای درباره زیارت مرقد مطهر امام هشتم علیه السلام به خبرنگار مشرق گفت:

بعد از عملیات والفجر یک برای اعزام به مشهد مقدس با خانواده ثبت نام کردم تا با تیپ سید الشهدا به مشهد مقدس برویم. آن موقع روز یکشنبه برای تیپ سید الشهدا بود و روز دوشنبه برای لشکر محمد رسول الله(ص). من اشتباه متوجه شده بودم و روز دوشنبه با خانواده سوار قطار شدم و به طرف مشهد حرکت کردیم.

کسی را پیدا نمی کردم تا جیره راه را بدهد و  در مشهد تعیین مکان کند. در قطار بود متوجه شدم که اشتباه سوار شده ام تا اینکه بچه های لشکر 27 جیره خود را گرفتند و جای اسکانشان مشخص شده. من می خواستم در یک ایستگاه پیاده بشوم و برگردم تا اینکه سردار شهید حاجی پور، فرمانده تیپ عمار متوجه شد که من از یگان دیگری هستم و اشتباهی سوار شده ام.
 
من و خانواده ام را مورد لطف قرار داد و به من توجه خاصی کرد. جیره و اسکان من و خانواده ام را با روی باز قبول کرد و انصافا موقع تقسیم جا و غدا بهترین و بیشترین را به من و خانواده ام داد و آن سفر یکی از بهترین سفرهای عمرم به مشهد مقدس بود.
روح شهید حاجی پور و همه شهدا شاد... صلوات...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس