کد خبر 617228
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی از اساتید برای شرکت در کنفرانس‌های علمی با رفتار توهین‌آمیز سفارت آلمان روبرو می‌شوند.

به گزارش مشرق، مهدی گلشنی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهانت به پاسپورت ایرانی در سفارت آلمان و اعتراض وی در این‌باره در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: برخی از اساتید و همکاران بنده که قصد شرکت در کنفرانس‌های مختلف علمی در کشور آلمان را داشتند از رفتار توهین آمیز سفارت آلمان گلایه‌مند بودند.

وی افزود: به گفته این اساتید رفتارهای کارکنان سفارت آلمان در فرایند اداری با ایرانیان بسیار توهین آمیز بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه همکاران و دوستان این مسئله را به بنده منتقل کردند، گفت: در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برخود توهین‌آمیز سفارت‌خانه آلمان با اساتید و ایرانیان را به دکتر روحانی متذکر شدم و ایشان هم قول داد موضوع را به آقای ظریف منتقل کند.

گلشنی با اشاره به اینکه رفتار سفارت‌خانه آلمان با اساتید کشورمان به نوعی تلافی‌جویانه‌است، تصریح کرد: آنها با رفتار خود به دنبال سبک کردن شخصیت ایرانیان هستند، از یک طرف ادعای دوستی می‌کنند و  از طرف دیگر توهین آمیز رفتار می‌کنند لذا ما خود باید مراقب این رفتارها باشیم.

وی در همین زمینه گفت: یکی از این اساتید سرشناس برای یک اجلاس علمی نزدیک به چند هفته از سوی آلمانی‌ها معطل شد و در نهایت نتوانست در اجلاس علمی هامبورگ شرکت کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 2
    آلمانها ذاتا بی فرهنگ و وحشی هستند. همین بس که در 100 سال دو جنگ جهانی راه انداختن و میلیونها نفر را به کام مرگ کشاندند.
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 2
    آلمانها ذاتا بی فرهنگ و وحشی هستند. همین بس که در 100 سال دو جنگ جهانی راه انداختن و میلیونها نفر را به کام مرگ کشاندند.
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 1
    آلمان ها نسبت به ایرانی ها و اعراب عموما مغرورانه و نزاد گرایانه رفتار می کنن
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 1
    فراموش نکنید جند سال قبل یک مسلمان مصری که در حال گدراندن دوره پسا دکترا بود با همسر باردار خود در آلمان زندگی میکرد. همسایه آلمانیش بارها برای همسر وی به خاطر داشتن حجاب مزاحمت ایجاد کرد و کار به شکایت از همسایه و رفتن به دادگاه کشید. درجلسه دادگاه فرد آلمانی کنترل خود را از دست داد و با چاقو به همسر باردار این بیچاره حمله کرد و باعث مرگ وی و جنین شد. مسلمان بیچاره برای دفاع از همسر خود وارد معرکه شد و پولیس آلمان که مستقر در دادگاه بود با قضاوت نجادپرستانه تنها به خاطر موی مشکی مسلمان مصری در مقابل موی زرد رنگ همسایه مهاجم به مسلمان مصری شلیک کرد و وی را مجروح نمود. غم انگیزتر اینکه مسئله را به شکلی از رسانه ها پخش کردند که همکار هلندی من میگفت شنیدی یک مسلمان به همسرش که از او به خاطر بدرفتاری شکایت کرده در دادگاه حمله کرده و او را به همراه جنین به قتل رسانده؟ شما مسلمانها ذاتا ضد زن هستید؟ اگر اینطور است چرا ازدواج میکنید؟ همین است که باید بگوییم مرگ بر غرب وحشی و غرب پرست بدبخت.
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 1
    مرگ بر آلمان نازی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس