کد خبر 617048
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

پلیس رژیم صهیونیستی از دستگیری 5 نظامی این رژیم به اتهام سرقت 13 موشک و 77 بمب از پادگانی در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داد.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری جی بی سی نیوز اردن روز شنبه به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد: این افراد سه ماه پیش به دلیل سرقت ادوات نظامی از یک پادگان رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین های اشغالی، بازداشت شدند.

برپایه این گزارش، دستگاه امنیت نظامی رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به پیدا کردن موشک ها و بمب های سرقتی نشده و اعلام کرده که این محموله نظامی در یکی از پادگان های وابسته به ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) در جنوب سرزمین های اشغالی فلسطین مفقود شده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو در این باره در صفحه اینترنتی خود به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داد: در بین بازداشت شدگان یک افسر ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی)، یک سرباز و پدر وی و همچنین دو نفر نظامی دیگر در شهر ام الفحم در شمال فلسطین اشغالی دستگیر شده اند.

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که 77 بمب دستی و 13 موشک از نوع لاو و میتادور که ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) در درگیری ها در مناطق مسکونی از آنها استفاده می کند، توسط این پنج نفر سرقت شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده که تحقیقات سری خود را برای جمع آوری اسناد و مدارک علیه این 5 فرد دستگیر شده، ادامه می دهد.

به گزارش معاریو، شادی بشیر نظامی صهیونیستی با رتبه سرگرد از روستای زرازیر به اتهام سرقت مقادیر زیادی سلاح از یکی از پایگاه های نظامی به همراه عدی زعبی که به عنوان راننده در خدمت افسر مذکور بوده و پدر زعبی در همین رابطه دستگیر شده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس